XADO
XADO® ჟანგის მომხსნელი.
ვარგისია მანქანების, მექანიზმების, იარაღის, ტექნიკისა და სხვა აღჭურვილობის ყველა ნაწილისთვის.
მისი გამოყენება რეკომენდებულია სადგურებში, ავტოფარეხებში და საყოფაცხოვრებო პირობებში.
საპოხი ადვილად და სწრაფად აღწევს ხრახნიან სახსრებში და სხვა კავშირებში და აღადგენს დაჟანგული ნაწილების მობილობას. იგი ზეთავს ყველა ხახუნის ზედაპირს და აღადგენს მათ საწყის მდგომარეობას.
ხსნის ცხიმისა და ცხიმის დაბინძურებას მანქანის სხეულიდან
იცავს ნაწილებს კოროზიისგან და დაჟანგვისგან
ათავისუფლებს კარის საკეტებს, ხელს უშლის მათ გაყინვას
გადაადგილდება კაბელების ტენიანობა და ხელს უწყობს ძრავას ნესტიან ამინდში გაშვებას
XADO® JET 100 ტორპედოს საპრიალებელი. (XB 40042)
დამზადებულია მანქანის დაფისა და პლასტმასის და ხის ნაწილების გასაწმენდად და განახლებისთვის.
მოსახერხებელი ინსტრუმენტი მანქანის დაფის და სხვა პლასტმასის, ხის, ტყავის, ვინილის ნაწილების დასუფთავებისა და აღდგენისთვის).
ეფექტურად ასუფთავებს ზედაპირებს დაბინძურებისგან და იცავს გაბზარვისგან.
დეტალური სპეციფიკაციები
ადვილად აღწევს ნაწილების ზედაპირზე ყველაზე პატარა ნაკაწრებზე, ახდენს მათგან ჭუჭყის გადაადგილებას
ახდენს პლასტმასისა და ხის იერსახეს, აძლევს რბილ ბზინვას
იგი იძლევა ზედაპირის ანტისტატიკურ თვისებებს, ხელს უშლის მტვრის ჩაქრობას.
გამოყენებისას არ ტოვებს ცხიმიან ფილმს
იცავს პლასტმასის გახეთქვისგან და ხელს უშლის მზისგან მისი ფერის შეცვლას
განაცხადის პროცედურა
წაისვით მცირე რაოდენობით პროდუქტი დასამუშავებელ ზედაპირზე.
წაუსვით ხელსახოცი
მოსახერხებელი ინსტრუმენტი მანქანის დაფის და სხვა პლასტმასის, ხის, ტყავის, ვინილის ნაწილების დასუფთავებისა და აღდგენისთვის).
ეფექტურად ასუფთავებს ზედაპირებს დაბინძურებისგან და იცავს გაბზარვისგან.
დეტალური სპეციფიკაციები
ადვილად აღწევს ნაწილების ზედაპირზე ყველაზე პატარა ნაკაწრებზე, ახდენს მათგან ჭუჭყის გადაადგილებას
ახდენს პლასტმასისა და ხის იერსახეს, აძლევს რბილ ბზინვას
იგი იძლევა ზედაპირის ანტისტატიკურ თვისებებს, ხელს უშლის მტვრის ჩაქრობას.
გამოყენებისას არ ტოვებს ცხიმიან ფილმს
იცავს პლასტმასის გახეთქვისგან და ხელს უშლის მზისგან მისი ფერის შეცვლას
განაცხადის პროცედურა
წაისვით მცირე რაოდენობით პროდუქტი დასამუშავებელ ზედაპირზე.
წაუსვით ხელსახოცი
ანტიკოქსი XADO 10მლ (XB 40151)
ეს არის სწრაფ მოქმედი საშვალება, რომელიც გამოიყენება დგუშების რგოლების გასაწმენდად. აშორებს წვის პროდუქტებს.
მწარმოებელი ქვეყანა : უკრაინა
მწარმოებელი ქვეყანა : უკრაინა
რევიტალიზანტი ძრავის პირველი ეტაპი. (XA 10024)
ხადოს 1 საფეხურიანი აღმდგენი გელი ეს არის ძრავის ერთ საფეხურიანი დამუშავება, რომელიც არადგენს მეტალს და იცავს დაზიანებულ დეტალს მომავალი ცვეთისგან. ერთი 27 მილიგრამიანი ტუბი შეიცავს საკმარის აქტიურ ინგრედიენტს რათა უზრუნველყოს ავტომობილის ძრავის 100%-იანი (RF100)
რევიტალიზაციის ციკლი. განსხვავება ამ პროდუქტსა და1 საფეხურიან ატომური მეტალის კონდიციონერს შორის არის ის, რომ იი შეიცავს მხოლოდ აქტიურ ინგრედიენტს-რევიტალიზანტს, გელის სახით. რევიტალიზანტი დამოუკიდებლადაა გამოცდილი და დამტკიცებული, რომ ზრდის კომპრესიოას, ამცირებს საწვავის მოხმარებას, ზრდის სიმძლავრეს, და მინიმუმამდე დაყავს ტოქსიკური ემისია.
არ აქვს მნიშვნელობა რა კონდიციაში იმყოფება მანქანა, მარალი სიმხურვალე და ხახუნი დროტა განმავლობაში განაპირობებს ძრავის ცვეთას, დეფორმაციას, წარმოქმნის ნაკაწრებს. ერთ საფეხურიანი აღმდგენი გელის დამატებით ძრავის ზეთში იწყება გაცვეთილი და დაზიანებული დეტალების აღდგენა, წარმოიქმნება თვითრეგულირებადი მეტალ-კერამიკის დამცავი ფენა რაც იცავს ძრავს მომავალი ცვეთისგან. სხვა სახის საშალებებისგან განსხვავებით, რომელიც ყოველი ზეთის შეცვლისას უნდა იქნეს დამატებული ძრავში, ხადოს ერთ საფეხურიანი აღმდგენი გელი საკმარისია 100,000 km.
ხადოს აღნიშნული ინოვაციური ტექნოლოგია შედეგია 20 წლიანი კვლევა-ძიებისა. ძრავის ზეთში მოხვედრისას რევიტალიზანტი იწყებს დეტალკების აღდგენას მოლეკულურ დონემდე, ამცირებს ცვეთას, აღადგენს ძრავის გეომეტრიას, და წარმოქმნის მეტალ-კერამიკის დამცავ ფენას, რომელიც ძრავს მომავალი ცვეთისგან იცავს. რევტალიზანტი განსაკუთრებით აქტიურდება მაღალი სიმხურვალისა და ხახუნის ადგილებშ, გამომდინარე აქედან იგი მეტალს იცავს სწორედ იმ ადგილებში სადაც ყველაზე მეტ დატვირთვას იღებს ლითონი. შედეგად რევიტალიზანტი არანაირ გავლენას არ ახდენს დეტალებზე რომელიც ცვეთას არ განიცდის. წარმოქმნილი დამცავი ფენა არ იფხიკება, არ იცვითება და არ ცვლის ზეთის სიბლანტეს. ეს შესაძლებელს ხდის მის გამოყენებას ყველაზე მგრძნობიარე სატრანსპორტო საშუალებებშიც კი. გელი შეთავსებადია ყველა ტიპის ძრავის ზეთთან, როგორც სინთეზურთან ასევე მინერალურთან. ხადოს რევიტალიზაციის ტექნოლოგია დამოუკიდებლადაა მუშაობაში გამოცდილი და დამტკიცებული.
AtomEX საბურავის აღმდგენი საშუალება. (XA 40040)
ავტომობილის საბურავის დროებითი შეკეთება.
შექმნილია მსუბუქი ავტომობილებისა და მციორე სატვირთოების უკამერო საბურავებიდან ჰაერის გადენის ასაცილებლად.
- აღადგენს ერთ წუთში
- საიმედოდ ლუქავს გადენის ადგილს
- არ ახდენს გავლენას საბურავის ბალანსზე
- არ იყინება ზამთარში
დეტალური სპეციფიკაცია
გამოყენება
- ამოიღედ ობიექტი რამაც დააზიანა საბურავი
- დაუშვით დისკი მიწამდე ისე, რომ გახვრეტილი არე მოექცეს ქვემოთ
- ნივთიერების ტემპერატურა არ უნდა იყოს +15 ° C.-ზე ნაკლები. არა გაათბოთ ცილინდრი ღია ცეცხლით
- შეარხიეთ ქილა ძლიერად
- მოარგეთ პლასტმასის მილი საბურავის საჰაერო სარქველს
- ცილინდრი დაიჭირეთ ჩამოშვებულ მდგომარეობაში
- მოხსენით დამცავი და დააჭირეთ სარქველს მანამ სანამ არ გაიცლება ქილა
- აუცილებელია რომ პირველი 2 კილომეტრი იაროთ არაუმეტეს 20 კმ /სთ სიჩქარით
- შემდეგ უკვე განაგრძეთ გზა უახლოეს ავტოსერვისამდე არაუმეტეს 60 კმ/სთ სიჩქარით და შეცვალეთ საბურავი
შენიშვნები
ყურადღება! აღნიშნული საშუალება არაა რეკომენდებული საბურავებისათვის რომელთაც აქვსთ მცირე შინაგანი მოცულობა(მოპედები, bicyclesველოსიპედები, და ა.შ.).
პრდუქტი არ გამოიყენება ჰაერის გადინების დასალუქად სარქველიდან, და არც საბურავის ძლიერი დაზიანების შემთხვევაში.
შეფუთვა
აეროზოლის ქილა 500 მლ
ХАDО® რევიტალიზანტი EX120-ი ბენზინის ძრავის. (XA 12035)
განკუთვნილია აცვიათ დაცვისა და აღდგენის სარემონტო ბენზინის და ბუნებრივი გაზის ძრავები, მათ შორის, ტურბო და იძულებითი.
მადლობა: 20% * დიდი კონცენტრაცია აქტიურ ნივთიერებას გააჩნია უფრო ზღვარი აღდგენას ნახმარი- out ზედაპირზე და მათი დაცვა აცვიათ და ცრემლსადენი.
მონაცემები
იგი აყალიბებს ზედაპირზე ხახუნის წყვილი cermet საფარი (ძრავის ნაწილები მათი აღდგენა ორიგინალური გეომეტრია). შედეგად განახლებული ერთეული აღემატება შესრულების ახალი და გარანტირებული ემსახურება 2-4-ჯერ უფრო.
უპირატესობები
- აღადგენს და იცავს ხახუნის ნაწილები აცვიათ დგუშის ჯგუფი, crank და გაზის გამანაწილებელი მექანიზმი,
- მნიშვნელოვნად ამცირებს საწვავის ხარჯი (30% უსაქმურ)
- იზრდება რეიტინგულები ზეთის წნევის სისტემა
- Aligns და ზრდის შეკუმშვის ცილინდრი
- ზრდის ძრავის სიმძლავრე, აუმჯობესებს აჩქარება შესაძლებლობების
- იგი ამცირებს ხმაურის და ვიბრაციის მიერ 10-ჯერ
- იზრდება ცხოვრების span კვანძების 2-3
- ის იცავს ძრავს უარყოფითი ეფექტი "ცივი დაწყება"
- ეს აუმჯობესებს ძრავის ოპერაცია 50-100 კმ
- ეს საშუალებას აძლევს ძრავის მუშაობას საგანგებო ნავთობის გაჟონვის მდე 300 კმ
დოზის
პუნქტების შპრიცები ახალი ძრავები
მოცულობა ნავთობის სისტემა, ლ. | 3-10 | 11-20 | 21-30 |
პუნქტების შპრიცების (8 მლ), ც. | 3 | 6 | 9 |
მკურნალობის სქემას | 1 + 1 + 1 | 2 + 2 + 2 | 3 + 3 + 3 |
პუნქტების შპრიცები ახალი ძრავები | 2 | 4 | 6 |
შეფუთვა
შპრიცი აპლიკატორი, 8 მილიონი, სტატია XA 10035
იმისათვის განაცხადი:
ძრავის დამუშავების ხორციელდება სამ ეტაპად
- ეტაპი 1: შინაარსი შპრიცი დაამატოთ ზეთი შესავსები კისრის ძრავა დაათბეს ტემპერატურა. დაწყება ძრავა და ასეც უსაქმურ 5-10 წუთი
- ეტაპი 2: ხორციელდება იმავე წესით 100-250 კილომეტრის
- 3 ეტაპი: დაიცავით იგივე პროცედურა 100-250 კმ პერსპექტივაში
მკურნალობის დასრულდა არანაკლებ 1500 კმ გარბენი.
შენიშვნები
- ნავთობის რეკომენდებული არ არის, რომ შეიცვალოს ბოლომდე
- მკურნალობა შეიძლება გაკეთდეს ფუჭად (4 საათი - ეკვივალენტს 200 კმ)
- New ძრავი გარბენი 20 000 კმ ერთი ნაბიჯი პროცესი
- ძრავებიდან კაპიტალური რემონტი რეკომენდირებულია დამუშავდება ჩვეულ სამ ეტაპად
- დამუშავების სისტემებში შეკუმშული ბუნებრივი გაზი არის მსგავსი მკურნალობის ბენზინის
- დამცავი cermet საფარი იქმნება ნებისმიერი სამუშაო მექანიზმი, თუმცა, თუ მექანიზმი (ძრავა) არის კრიტიკული მდგომარეობა (აცვიათ 100%), აუცილებელია შეცვლის დაზიანებული ნაწილები
შესაძლებლობები
მკურნალობის შემდეგ, თქვენი მანქანის ქვეშ superzaschitoy XADO.
ოპერაციის ძრავა ყველაზე ექვემდებარება აცვიათ ცილინდრიანი ჯგუფის ზემო "მკვდარი" წერტილი, დეტალები დრო (კამერა მიმდევარი), bearings, რომ crankshaft და camshaft.
Revitalizant შეიცავს სამშენებლო მასალა, რომელიც კომპენსირებას აცვიათ ეს ნაწილები. შედეგად აღორძინება ზედაპირზე ხახუნის წყვილი ჩამოყალიბდა ახალი მრავალფუნქციური გრადიენტი საფარი კომპლექტი მომსახურების მახასიათებლები და სტრესი შტატები.
ძრავის ნაწილები იზრდება მოცულობა და დაბრუნდნენ იმ "ასობით" და "ათობით", რომელიც დაიკარგა, გაცვეთილი მომსახურება. ეს ეფექტი რემონტი. საფარი უნიკალური თვისებები: მნიშვნელოვანი ძალა, მაღალი კოროზიის წინააღმდეგობა, დაბალი ზედაპირზე roughness. მას შემდეგ, რაც აღორძინება ძრავის ნაწილები გარანტირებული ემსახურება 2-4-ჯერ უფრო.
შედეგად აღორძინება ძრავის მნიშვნელოვნად გაიზარდა და გახმოვანებული შეკუმშვის ცილინდრი, საწვავის ხარჯი მცირდება, გაიზარდა throttle პასუხი და reel მანქანა, ამოღებული ნავთობის ტუმბოები, turbo კომპონენტები, შახტებისა და bushings (საკისრები), ცილინდრიანი სარკის აღმოფხვრილი ელიფსის. ძრავა არის წყნარი და ვიბრაცია თავისუფალი.მეშვეობით აღორძინება მას ყოველთვის შეუძლია შენარჩუნდება იდეალურ მდგომარეობაში.
ATOMEX ქრომის კონდიციონერი. (XA 40043)
ეს არის სპეციალური პროდუქტი, რომელიც გამოიყენება ქრომირებული ზედაპირების გასაწმენდად. ანიჭებს დეტალებს ბზინვარებას და იცავს მათ დაჟანგვისგან.
ტექნიკური მახასიათებლები:
• მწარმოებელი: AtomEX
• მოცულობა: 500 მლ
დიზელის სისტემის საწმენდი. (XA 40113)
ასუფთავებს საწვავის სისტემას ტექნიკური სისუფთავის დონემდე.
გთავაზობთ ინჟექტორების სკამზე დასუფთავების სრულყოფილ ალტერნატივას.
აღადგენს საწვავის ტუმბოს მუშაობას.
საიმედოდ იცავს საწვავის სისტემას.
რეგულარული მანქანის მუშაობისას და სტანდარტული საწვავით მოძრაობის დროს, საწვავის სისტემაში დეპოზიტები გარდაუვალია. ეს დეპოზიტები ამცირებს ძრავის ენერგიას, ზრდის საწვავის მოხმარებას და გამონაბოლქვი აირების ტოქსიკურობას, ზრდის დეტონაციის რისკს და იწვევს ვიბრაციებს.
გამოსავალი: საწვავის სისტემის რეგულარული გაწმენდა.
წყლის შემთხვევით შეღებვამ ან დაბინძურებულმა საწვავმა საწვავმა შეიძლება გამოიწვიოს მაღალი წნევის საწვავის ტუმბოს გაფუჭება (სოლი).
გამოსავალი: საწმენდის შემადგენლობაში შემავალი გამაჯანსაღებელი საიმედოდ დაიცავს საწვავის აღჭურვილობის ნაწილებს, ტუმბოს და დგუშებს ცვეთისაგან.
სპეციფიკური სარეცხი თვისებების გამო, AtomEx Multi Cleaner:
უსაფრთხოდ და სწრაფად აშორებს ყველა სახის დეპოზიტებსა და დაბინძურებებს;
ასუფთავებს ინჟექტორებს, შესასვლელი სარქველებს და წვის კამერას ტექნიკური სისუფთავის დონეზე;
აღადგენს ძრავის სიმძლავრეს და მის მახასიათებლებს საწყისებზე;
ამცირებს საწვავის მოხმარებას;
ხსნის ტენიანობას საწვავის სისტემიდან;
ამცირებს გამონაბოლქვი აირების ტოქსიკური კომპონენტების დონეს;
ძრავის ზეთის სისტემის გამრეცხი. (XA 40613)
ძრავის ზეთის სისტემის გამწმენდი, ასევე ნახშირბადისგან ასუფთავებს დგუშის რგოლებს:
- ასუფთავებს ძრავის ზეთის სისტემას
- ნახშირბადისაგან წმენდს დგუშის რგოლებს და უბრუნებს მათ თავდაპირველ მდგომარეობას
- უნივერსალურია ყველა სახის ძრავებისთვის, მათ შორის ტურბო გამაძლიერებლით
- რევიტალიზანტის შემცველობით უზრუნველყოფს ძრავის სარეზერვო დაცვას
მონაცემები
ძრავის ზეთის სისტემის გამწმენდი, ასევე ნახშირბადისგან ასუფთავებს დგუშის რგოლებს:
- ასუფთავებს ძრავის ზეთის სისტემას
- ნახშირბადისაგან წმენდს დგუშის რგოლებს და უბრუნებს მათ თავდაპირველ მდგომარეობას
- უნივერსალურია ყველა სახის ძრავებისთვის, მათ შორის ტურბო გამაძლიერებლით
- რევიტალიზანტის შემცველობით უზრუნველყოფს ძრავის სარეზერვო დაცვას
ზეთის შეცვლამდე აუცილებელია ძრავუის წინასწარი გასუტავება რათა თავიდან იქნეს აცილებული ახალი ზეთის დაბინძურება და მისი თვისებების დაკარგვა.
დაბალი ხარისხის ზეთის გამოყენება, ძრავის მუშაობა მძიმე პირობებში (ყოველდღიურად მოგზაურობა დისტანციებზე, ავტომობილის მართვა, ქალაქის რეჟიმში, უწყვეტი მუშაობა საცობების პირობებშ, ძრავის გადახურება) იწვევს როგორც მთლიანი სისტემის დაბინძურებას ასევე დგუშის რგოლების ამოვსებას ნახშირბადით და მათი მობილურობის დარღვევას. ეს ყველაფერი კი იწვევს ზეთის წვას, ბოლვას და სიმძლავრის დაცემას.
ცვეთის შედეგად წარმოქმნილი ნაწილაკები საბოლოოდ გამოირეცხება ხოლო რევიტალიზანტი მთლიანად აღადგენს დაზიანებულ ზედაპირს
განსაკუთრებული თვისებები
- უსაფრთხოდ და საფუძვლიანად ასუფთავებს ძრავის ზეთის სისტემას ყველა სახის დაბინძურებასგან, უზრუნველყოფს მისი ტექნიკურ სიწმინდეს
- ათავისუფლებს კოქსისა და კუპრისგან, ასუფთავებს დგუშის რგოლებს
- აღადგენს რგოლების მობილურობას
- ასუფთავებს სავენტილაციო სისტემა
- აცილებს ჩაწებებულ ნამწვს
- გამოიყენება ბენზინის, გაზის (LPG) და დიზელის ძრავებში, ასევე ტურბო გამაძლიერებლიან ძრავებში
რევიტალიზანტის საშუალებით
- ზეთის სისტემის წმენდისას წარმოიქმნება დამცავი მეტალ-კერამიკის ფენა
- უზრუნველყოფს ცვეთის საწინააღმდეგო დაცვის სისტემას, ამცირებს ძრავის მოქმედებისას რამიე ცვეთადი დაზიანების ხარისხს
გამოყენება
გაათბეთ ძრავი და ჩაასხით შიგთავსი ზეთის რეზერვუარში.
პირველად გამოყენების შემთხვევაში გაიარეთ 150-200 კილომეტრი და გამოცვალეთ ზეთი. რეგულარული გამოყენებისას კი საკმარისია 10-15 წუთი მუშაობა ან 20 კილომეტრის გავლა.
შენიშვნა
შემადგენლობა თავსებადია ყველა სახის ზეთისთვის, უსაფრთხოა ტურბო გამაძლიერებლიანი ძრავებისთვის.
XADO Atomic Oil 10W-60 SL/CF Rally Sport 4l (XA 20204)
Specifications and technologies
meets the requirements of specifications:
SAE 10W-60 | API SL/CF |
ACEA A3/B4 |
meets the requirements of the OEM:
BMW Special Oil | MB 229.1 |
Porsche A40 | VW 500 00/505 00 |
Features
It exceeds the requirements of the highest American (API SL/CF) and European (ACEA A3/B3/B4) standards and specifications of the leading auto manufacturers (BMW, MB, Porsche, VW).
Maximum speed, acceleration dynamics, stability to extreme loadings and speed will be always kept in top condition due to the patented formula of atomic revitalizant included into XADO Atomic Oil. Application of revitalizants is considered as a prospective direction in the area of energy and resource-savings and is confirmed by certification tests in 35 countries of the world.
Benefits
- It is specially designed for extreme operating conditions during auto rally, circular and other races.
- Protects engine perfectly against wear under maximum rotations and maximum working temperatures.
- Due to the maximum high-temperature viscosity (SAE 60) it compacts the gaps in the cylinder-bearing group and ensures very high engine power.
- Prevents "dry" friction of parts under overloaded dynamic operating regimes and cold start.
- Due to minimum evaporation losses it ensures very low oil consumption on burn-off losses.
- Keeps engine clean.
The oil is formulated on the base of special fully synthetic hydrocarbon base oils polyalphaolefines (PAO).
Viscosity properties of XADO ATOMIC OIL 10W-60 SL/CF provide perfect protection under heavy-loaded operating regimes.
It exceeds the requirements of the highest American (API SL/CF) and European (ACEA A3/B3/B4) specifications.
Technical info
- Density at 70 F, kg/l - 0,854
- Viscosity at 212 F, mm2/s - 25,1
- Viscosity at 104 F, mm2/s - 178
- Viscosity index - 174
- Flash point, F - 440
- Pour point, F - <-33
- Sulphated ash, wt.- 1,0
XADO Atomic Oil 5W-50 SN RED BOOST 1L ( XA 25193)
Specifications and technologies
meets the requirements of specifications:
SAE 5W-50 | API SL/CF |
ACEA A3/B4(10) |
OEM Approvals
meets the requirements of the OEM:
BMW Longlife-01 | MB 229.3 |
Porsche A40 | Renault RN 0700/0710 |
VW 502 00/505 00 |
Features
XADO Atomic Oil 5W-50 SL/CF is also alloyed with high-quality additive packages. Therefore this motor oil not only meets the highest performance requirements, but also noticeably exceeds them.
Power reserve, speeding-up, acceleration will be always kept in top condition due to the patented formula of Atomic Revitalizant included into XADO Atomic Oil. Application of revitalizants is considered as a prospective direction in the area of energy and resource-savings and is confirmed by certification tests in 35 countries of the world.
Benefits
- Irreplaceable for racing amateurs. Due to the revitalizant the engine is also protected from wear under acceleration and extreme regimes
- Especially effective for sports cars and all-wheel drive vehicles under heavy-duty regimes, high rotary speed and high thermal loads
- Has the best protective properties, which remain stable even under extended oil change periods, meets BMW Longlife tolerance requirements
- Due to high viscosity-temperature properties, which meet SAE 5W-50 specification, it ensures fast lubrication of the parts, protection of the engine under "cold start" and easy start at very low temperatures
- Multigrade application for different types of gasoline, gas and diesel engines of passenger cars, minibuses and small trucks
The base oil XADO Atomic Oil 5W-50 SL/CF is formulated on the base of synthetic hydrocarbons (polyalphaolefines) from the components of the oil from the shelf oilfield of the North Sea.
Viscosity properties XADO Atomic Oil 5W-50 SL/CF provide a wide temperature range of application from – 22 F up to 122 F under normal and extreme operating conditions.
XADO Atomic Oil 5W-50 SL/CF exceeds the requirements of the highest American and European specifications for motor oils for passenger cars.
Technical info
- Density at 70 F, kg/l - 0,850
- Viscosity at 212 F, mm2/s - 18,4
- Viscosity at 104 F, mm2/s - 119
- Viscosity at -22 F, mPa s - 5120
- Viscosity index - 171
- Flash point, F - 436
- Pour point, F - <-49
- Easy start temperature, F - -22
- Sulphated ash, wt.- 1,19
- Base number, mgKOH/g - 9,7
ხადოს ატომური ზეთი 10W-40 SHPD (SL/CI-4) RED BOOST 4L (XA 26249)
XADO Atomic Oil 10W-40 SHPD RED BOOST is a modern motor oil for gasoline, gas and diesel engines with or without turbocharging, with catalytic converter, Common Rail system. Especially recommended for heavy-duty commercial vehicles. Meets the requirements of the specifications of many leading car manufacturers, therefore it is an ideal multifunctional motor oil for a mixed fleet.
- fulfills strict standards regarding deposits of combustion products on piston surfaces;
- high temperature stability and resistance to aging;
- high dispersing and cleaning properties;
- very high degree of protection against corrosion and foaming;
- low tendency to evaporation allows you to minimize oil consumption;
- engine protection from current wear thanks to the REVITALIZANT® component;
- the RED BOOST additive stabilizes the alkaline number under high heat loads on the engine;
application
XADO Atomic Oil 10W-40 SL / CI-4 exceeds the requirements of the highest specifications for motor oils for European and American cars and trucks.
detailed specifications
Technical information *
* Typical valuesDensity at 20 ° C, kg/l 0,86 Viscosity at 100 ° C, mm2 /s 14,8 Viscosity at 40 ° C, mm2/s 100,9 Viscosity index 157 Flash point, ° C 226 Solidification temperature, ° C <-36 Sulfate ash content, wt.% 1,38 Acid value, mgKOH/g 10,7
ხადოს ატომური ზეთი 5W-30 C23 1L (XA 25105)
Made on «mid SAPS» technologies and provides an increased resource for exhaust gas catalysts and soot filters (DPF — Diesel Particulate Filter)
Fulfills the requirements of the new European quality category - ACEA C3 ( oils of the highest operational category with an average level of sulfate ash, sulfur and phosphorus )
Recommended for use in Euro-4 engines ( tolerance MB 229.31)
Distinguished by the highest level of operational properties and provides a higher degree of protection and reliable operation of engines
Olive «long life», is used in engines with increased replacement intervals
Exceeds the requirements of higher American (API SM/CF) and European (ACEA A3/B3/B4/C3) classifications, specifications of leading car manufacturers (BMW, MB, VW).
Requirements and tolerances
Performs the requirements of specifications and automakers:
SP/SN Plus/SN/CF API | ACEA C2/C3 |
MB 229.31 | BMW Longlife-04 |
Recommended for use:
VW 505 00/505 01 | GM dexos2 |
GM-LL-A-025/-LL-B-025 | Fiat 9.55535-S1/-S3 |
Detailed characteristics
Application
Made on the basis of special fully synthetic base oils.
XADO Atomic Oil 5W-30 C23 - all-season lightweight synthetic motor oil ultra-class.
Made by technology «mid SAPS» (mid level Sulphated Ash, Phosphorus, Sulfur) based on special synthetic base oils and the latest package of lures from leading world manufacturers.
Viscous properties of XADO ATOMIC OIL 5W-30 C23 oil provide easy start at low temperatures (below -30 °C) and reliable lubrication in intense engine modes.
The use of revitalizers is recognized as a promising area in the field of energy and resource conservation and confirmed by certification tests in 35 countries
XADO Atomic Oil 5W-30 C23 AMC Black Edition 4L (XA 25273)
XADO Atomic Oil 5W-30 C23 AMC Black Edition - high-quality motor oil for gasoline and diesel engines of the latest generation of cars and light vans.
- Designed for BMW, MercedesBenz and Opel c models with exhaust toxicity reduction systems (shaft filters, catalytic neutralizers) and turbocharging;
- The product is manufactured in accordance with the requirements of ACEA C2, C3 and API SN, respectively, has a wide scope of application for both European and Asian manufacturers;
- Made using «mid-SAPS» technology, has an average content of sulfate ash, phosphorus, sulfur and provides an increased resource of exhaust catalysts and soot filters (DPF – Diesel Particulate Filter), preventing the blocking of the latter. Provides excellent engine protection at increased replacement intervals and additional fuel economy;
- • Thanks to the synergistic formula, AMC with REVITALIZANT® significantly increases fuel economy, reducing friction losses, especially when starting the engine and idling, compensates for the current wear of knots and engine parts, supports the parameters of its work (compression, power) at the highest level;
In an engine with a run of oil XADO Luxury Drive due to its regeneration ability eliminates and treats surface defects.
Detailed characteristics
Application
Oliva is used for gasoline engines of cars, minibuses and light trucks. For the production of oil XADO Atomic Oil 5W-30 C23 AMC Black Edition are used:
- synergistic formula of the 1Stage AR, metal conditioner (CM) and 2D sliding agent;
- the best basic synthetic oils;
- state-of-the-art EXPAO homestead package;
The latest EXPAO synthetic bait package provides a long interval of viscous, antioxidant, detergent-dispersible and other attachments. Which gives ultra-high stability to the characteristics of oils.
Molecular « bearings» metal conditioner (CM), increase the reliability of lubrication and strengthen the oil layer during peak loads. In critical cold start modes, the KM start-stop retains a protective olive-polymer film on the shabby parts.
Thanks to the 2D agent, sliding provides a particularly easy slide of parts in the oil. This allows for even greater fuel economy.
Notes
When using oils, take into account the recommendations of the car manufacturer.
Technical information *
Density at 20 ° C, kg/l | 0.849 |
Viscosity at 100 ° C, mm2 /s | 12.0 |
Viscosity at 40 ° C, mm2/s | 71.3 |
Viscosity index | 166 |
Flash temperature, ° C | 201 |
Freezing temperature, ° C | -48 |
Sulfate ash content, mass.% | ≤0.8 |
Alkaline number, mgKOH / g | 7.9 |
XADO LX AMC Black Edition 5W-40 SM / CF 4L (XA 22274)
* Typical indicators
The latest package of synthetic additives EXPAO provides a prolonged interval of work of viscous, antioxidant, detergent-dispersant and other additives. What gives an ultra-high stability of oil characteristics.
The molecular "bearings" of metal conditioner (CM), increase the reliability of lubrication and strengthen the lubricating layer during peak loads. In critical conditions of cold start, start-stop, KM retains protective oil-polymer film on the friction parts of the engine.
Thanks to the 2D gliding agent, it provides particularly light sliding of the parts relative to each other in the oil. This allows you to achieve even greater fuel economy.
Megadosis revitalizant 1Stage AR RF [33.3] for the first time allowed the oil not only to compensate for the current wear, but also to repair the engine. Now the XADO LX AMC BLACK EDITION oil restores power and acceleration, raises and levels the compression in the engine cylinders.
- Effective for modern cars with uprated engines, including multi-valve, turbocharged, intercooled, direct-injection, catalyst
- Manufactured according to "mid SAPS" technology and provides increased service life of exhaust gas and particulate filters
- It is a "long life" oil, used in engines with extended replacement intervals
- It is recommended for use in engines Euro-4 (tolerance MB 229.31)
- It is recommended to be used on a new engine for optimum run-in (without loss of metal in the chips) and maintains its ideal condition for the entire service life
- Thanks to a 2D slip agent, it significantly increases fuel economy by reducing friction losses, especially when starting the engine and idling.
- Specially adapted for operation at elevated temperatures in LPG engines (Liquid Petroleum Gas).
- Raises the compression in the cylinders, increases the power and throttle response of the car.
Requirements and tolerances
Meets the requirements of the specifications:
SAE 5W-40 | API SM / CF |
ACEA C3 (12) -A3 / B4 |
Fulfills the requirements of automakers:
BMW Longlife-04 | Ford WSS-M2C917-A |
MB-Approval 229.31, 226.5 | GM dexos2 |
Porsche A40 | Renault RN 0700/0710 |
VW 502 00/505 01 |
Detailed specifications
Application
It is used for gasoline engines of cars, minibuses and light trucks.
Notes
When using oil, observe the recommendations of the engine manufacturer.
Technical information *
Density at 20 ° С, kg / l | 0,850 |
Viscosity at 100 ° C, mm2 / s | 14.1 |
Viscosity at 40 ° C, mm2 / s | 85.2 |
Viscosity at -30 ° C, mPa s | <6310 |
Viscosity index | 170 |
Flash point, ° C | 212 |
Pour point, ° C | <-39 |
Sulphated ash content, wt.% | 0.795 |
Alkaline number, mgKOH / g | 7.6 |
Black Edition XADO Atomic Oil 0W-20 SP AMC 1L (XA 22194)
XADO Atomic Oil 0W-20 SP AMC Black Edition – premium fuel economy motor oil, specially designed for gasoline engines of American and Japanese cars, SUVs, vans, providing the use of low-viscosity oils of the API level of SR and ILSAC GF-6. Meets US standards for the protection of engines against wear. Recommended for use in gasoline engines running on natural gas (LPG and CNG) and biofuels containing up to 85% ethanol (E85). Suitable for hybrid cars Toyota, Honda and Lexus, provides requirements for GM dexos1™, GM 6094M, Chrysler MS 6395.
- high level of fuel economy;
- protection against high-temperature deposits on pistons and turbochargers;
- mitigation of low-speed self-ignition of the air mixture (Low Speed Pre Ignition or LSPI) in modern engines with GDI and TGDI throughout the oil replacement interval;
- maximum protection against wear of the GRM drive circuit;
- resistant to oxidation, reduces the formation of sludge and varnish;
- atomaric metal conditioner provides a reliable lubricating film at peak loads;
- the 2D slip agent helps reduce friction costs and reduce fuel consumption;
- REVITALIZANT protects against current wear and restores existing wear of friction surfaces.
Requirements and tolerances
Performs the requirements and specifications of automakers:
SP/SP RC/SN Plus/CF API | ILSAC GF-6A | ILSAC GF-5 |
Chrysler MS 6395 | Dexos1 Gen2 | Ford WSS-M2C-947A |
Detailed characteristics
Technical information *
Density at 20 ° C, kg/l | 0.841 |
Viscosity at 100 ° C, mm2 /s | 8.5 |
Viscosity at 40 ° C, mm2/s | 44.2 |
Viscosity index | 173 |
Flash temperature, ° C | >200 |
Freezing temperature, ° C | ≤-42 |
Sulfate ash content, mass.% | 0.72 |
Motor oil XADO Atomic Oil 0W-20 SP RED BOOST 1L ( XA 24194)
XADO Atomic Oil 0W-20 SP RED BOOST - modern fuel economy motor oil specially designed for gasoline engines of American and Japanese cars, SUVs, vans, providing for the use of low-viscosity oils with higher operational properties that meet the requirements for operational properties (API SR) and resource- and energy saving (ILSAC GF-6). Meets the strictest US standards in 2010 for the protection of engines from wear. Olives can be used in gasoline engines running on natural gas (LPG and CNG) and biofuels containing up to 85% ethanol (E85). Suitable for hybrid cars Toyota, Honda and Lexus and can be used where ordered by GM dexos1™, GM 6094M or Chrysler MS 6395.
- high level of fuel economy;
- protection against high-temperature deposits on pistons and turbochargers;
- mitigation of low-speed self-ignition of the air mixture (Low Speed Pre Ignition or LSPI) in modern engines with GDI and TGDI throughout the oil replacement interval;
- maximum protection against wear of the GRM drive circuit;
- resistant to oxidation, reduces the formation of sludge and varnish;
- protection of the engine from current wear due to the component REVITALIZANT®
- the RED BOOST fit stabilizes the alkaline number at high heat loads on the engine.
Requirements and tolerances
Performs the requirements and specifications of automakers:
SP/SP RC/SN Plus/CF API | ILSAC GF-6A | ILSAC GF-5 |
Chrysler MS 6395 | Dexos1 Gen2 | Ford WSS-M2C-947A |
Detailed characteristics
Technical information *
Density at 20 ° C, kg/l | 0.841 |
Viscosity at 100 ° C, mm2 /s | 8.5 |
Viscosity at 40 ° C, mm2/s | 44.2 |
Viscosity index | 173 |
Flash temperature, ° C | >200 |
Freezing temperature, ° C | ≤-42 |
Sulfate ash content, mass.% | 0.72 |
XADO Atomic Oil 75W-80 GL 4 RED BOOST 1L (20131 XA)
Semi-synthetic oil for mechanical transmissions.
It contains atomic revitalizant.
XADO Atomic Oil 75W-80 GL 4 Specially designed for modern heavy duty gear boxes (PPC).
Also used in the transfer case, differentials (bridges) cars and trucks, which recommended the use of oils with the specification API GL-4.
The requirements and tolerances
meets the requirements of specifications:
SAE 75W-80 | API GL-4 |
Certificates of conformity
Approvals OEM
fulfills the requirements of car manufacturers:
MAN 341 Typ Z-3 | MB 235.4 |
Renault trucks | Volvo 97307 |
Eaton Long Drain | ZF TE-ML 02 D |
DAF (up to 300.000 km / 2years) |
Capabilities
Produced on the basis of semi-synthetic base oil hydrocracking synthesis technology. It exceeds the highest American and European requirements for transmission oils for manual transmission cars.
Easy running, smoothness and durability are always on a high level due to the patented formula of the atomic revitalizant, which is part of XADO Atomic Oil.
Application revitalizants considered as a prospective direction in the area of energy and resources and is confirmed by certification tests in 35 countries of the world.
Benefits
- It features the highest level of protection units of mechanical transmissions
- Exceptionally resists wear in all, including extreme operating conditions (high torque at high temperatures)
- It has stable properties (resistant to aging and oxidation), recommended by the manufacturer may be used in PPC with sverhprodlennymi service intervals (up to 300 000 km)
- It is a relatively low-viscosity oil, which provides additional energy savings and extra smooth gear changes at low temperatures (down to - 40 ° C)
- Through the use of synthetic oil components maintains high lubricity at high temperatures
Those. information
- Density at 20 ° C, kg / l - 0,875
- Viscosity at 100 ° C, mm 2 / s - 9,5
- Viscosity at 40 ° C, mm 2 / s - 65,1
- 65.1 Viscosity Index - 127
- Flash Point, ° C - 224
- Pour Point, ° C - <-45
Waste oil and dispose of packaging in specially designated areas. Protect the environment!
Revitalizant EX120 for all types of fuel injection systems and equipment (XA 10333)
Benefits
- Restores geometry and protects against wear friction parts of fuel pumps, injectors and unit injectors
- Protects against low-quality fuel
- It reduces fuel consumption
- It reduces noise and vibration
- It reduces the amount of toxic components in the exhaust gases
The application of
engine fuel processing equipment with a working volume of 5 liters (5,000 cm3)
- The contents of the tube to make the fuel tank with minimum amount of fuel
- Fill the tank with 40 liters of fuel
- Run the car as usual
- Revitalization is considered complete after about 100 hours of mechanism operation (3,000 km run)
Dosage
Engine capacity, l | 0-5 | 5-15 | 15-30 |
---|---|---|---|
Number of tubes (9 ml), pieces | 1 | 2 | 3 |
notes
Before use, it is recommended to clean the engine fuel system. Additional (optional) filtering devices may decrease revitalization.
Cermet coating is formed on any working mechanism, however, if the unit is in a critical condition (wear 100%), it is necessary to replace the damaged parts.
Revitalizant EX120 for all types of diesel engines (XA 10334)
Benefits
- Restores and protects friction parts from wear of piston group, crank and gas distributing mechanisms
- Significantly reduces fuel consumption (up to 30% idle)
- Increases to the rated oil pressure in the system
- Aligns and increases compression in cylinders
- Increases engine power, improves acceleration capability
- It reduces noise and vibration by 10 times
- Increases in life span of nodes 2-3
- It protects the engine from the negative effects of "cold start"
- It improves engine operation in 50-100 km
- It allows the engine to operate at emergency oil leakage of up to 300 km
The application of
Engine processing is carried out in three stages.
- Stage 1 : Contents of tubes add to Engine oil filler warmed up to operating temperature.Start the engine and let it idle for 5-10 minutes. Further operation in the normal mode;
- Stage 2 : carried out in the same manner by 100-250 kilometers;
- Stage 3 : Follow the same procedure through the 100-250 km.
The treatment is completed not less than 1500 km mileage.
Dosage
The volume of the engine oil system, l. | 3-10 | 11-20 | 21-30 |
---|---|---|---|
Number of tubes (9 ml) pieces. | 3 | 6 | 9 |
Treatment scheme | 1 + 1 + 1 | 2 + 2 + 2 | 3 + 3 + 3 |
Number of tubes for new engines | 2 | 4 | 6 |
notes
Oil before the end of change is not recommended
can be processed at idling (4 hours - the equivalent of 200 kilometers)
New engines with a mileage of up to 20 000 km to process in one step
Engines after overhaul is recommended to be processed in the usual manner in three stages
protective cermet coating forms on any operative mechanism, however, if the mechanism (engine) is in critical condition (wear 100%), it is necessary to replace the damaged parts
Revitalizant EX120 for gearboxes and reducers (XA 10330)
Benefits
- Eliminates pits and scratches on working surfaces
- It optimizes the contact patch in the gearing
- It provides significant fuel economy (especially in the all-wheel drive vehicles)
- It reduces noise and vibration nodes 10 times
- Sharpens gear
- It improves the clarity of the work synchronizers
- If oil leakage allows the long-term (up to 1,000 kilometers) to safely operate the transmission units
The application of
The contents of the tube to make the oil filler (neck of) CPT hole transfer case or axle differential (see. Table).
Dosage
System volume, liters | 1-2 | 2-5 | 5-8 |
---|---|---|---|
Number of tubes (9 ml), pieces | 1 | 2 | 3 |
notes
Revitalization is completed after 50 hours of mechanism operation (1500 kilometers).
A characteristic feature of the beginning of revitalization is to reduce noise in the mechanism from the first kilometers after treatment. If the improvement of the mechanism at some point stopped, it may be indicative of its strong wear - it is necessary to double the recommended dosage. If after 100-200 km run mechanism operation improvement occurs, the most probable cause is a mistaken diagnostics.
Revitalizant is compatible with all types of oil for mechanical transmissions. Do not enter them into chemical reactions and does not change their viscosity, and other physical and chemical properties.
The protective cermet coating is formed on any working mechanism, however, if the unit is in critical condition (wear 100%), it is necessary to replace the damaged parts.
Revitalizant EX120 for automatic transmissions (XA 10331)
Benefits
- It restores and protects against wear rubbing metal parts
- Eliminates surface imperfections
- Improves the reliability and lifespan of the control mechanisms
- Damps extreme loads
- Protects parts from wear at the reduced oil level
The application of
Make the necessary amount of revitalizant into the oil filler neck (opening dipstick) automatic transmission. Run the car as usual. Revitalization is completed after 50 hours of mechanism operation (1500 kilometers).
Dosage
The volume of oil system, l | 5-8 | 9-12 | 13-15 |
Number of syringes (8 ml), pcs. | 1 | 2 | 3 |
notes
A characteristic sign of revitalizing beginning is improvement in the automatic transmission (reduced image noise, improved smoothness of gear) from the first kilometers after treatment.
Revitalizant is compatible with all types of automatic transmission fluid:. Dexron®, Mercon®, Mopar®, CVN and others not to join with them in a chemical reaction and does not change their viscosity, friction, and other physical and chemical properties. The protective cermet coating is formed on any working mechanism, however, if the unit is in critical condition (wear 100%), it is necessary to replace the damaged parts.
რევიტალიზანტი EX120-ი ბენზინის ძრავისთვის. (XA 12035)
იგი აყალიბებს ზედაპირზე ხახუნის წყვილი cermet საფარი (ძრავის ნაწილები მათი აღდგენა ორიგინალური გეომეტრია). შედეგად განახლებული ერთეული აღემატება შესრულების ახალი და გარანტირებული ემსახურება 2-4-ჯერ უფრო.
უპირატესობები
- აღადგენს და იცავს ხახუნის ნაწილები აცვიათ დგუშის ჯგუფი, crank და გაზის გამანაწილებელი მექანიზმი,
- მნიშვნელოვნად ამცირებს საწვავის ხარჯი (30% უსაქმურ)
- იზრდება რეიტინგულები ზეთის წნევის სისტემა
- Aligns და ზრდის შეკუმშვის ცილინდრი
- ზრდის ძრავის სიმძლავრე, აუმჯობესებს აჩქარება შესაძლებლობების
- იგი ამცირებს ხმაურის და ვიბრაციის მიერ 10-ჯერ
- იზრდება ცხოვრების span კვანძების 2-3
- ის იცავს ძრავს უარყოფითი ეფექტი "ცივი დაწყება"
- ეს აუმჯობესებს ძრავის ოპერაცია 50-100 კმ
- ეს საშუალებას აძლევს ძრავის მუშაობას საგანგებო ნავთობის გაჟონვის მდე 300 კმ
დოზის
პუნქტების შპრიცები ახალი ძრავები
მოცულობა ნავთობის სისტემა, ლ. | 3-10 | 11-20 | 21-30 |
პუნქტების შპრიცების (8 მლ), ც. | 3 | 6 | 9 |
მკურნალობის სქემას | 1 + 1 + 1 | 2 + 2 + 2 | 3 + 3 + 3 |
პუნქტების შპრიცები ახალი ძრავები | 2 | 4 | 6 |
შეფუთვა
შპრიცი აპლიკატორი, 8 მილიონი, სტატია XA 10035
იმისათვის განაცხადი:
ძრავის დამუშავების ხორციელდება სამ ეტაპად
- ეტაპი 1: შინაარსი შპრიცი დაამატოთ ზეთი შესავსები კისრის ძრავა დაათბეს ტემპერატურა. დაწყება ძრავა და ასეც უსაქმურ 5-10 წუთი
- ეტაპი 2: ხორციელდება იმავე წესით 100-250 კილომეტრის
- 3 ეტაპი: დაიცავით იგივე პროცედურა 100-250 კმ პერსპექტივაში
მკურნალობის დასრულდა არანაკლებ 1500 კმ გარბენი.
შენიშვნები
- ნავთობის რეკომენდებული არ არის, რომ შეიცვალოს ბოლომდე
- მკურნალობა შეიძლება გაკეთდეს ფუჭად (4 საათი - ეკვივალენტს 200 კმ)
- New ძრავი გარბენი 20 000 კმ ერთი ნაბიჯი პროცესი
- ძრავებიდან კაპიტალური რემონტი რეკომენდირებულია დამუშავდება ჩვეულ სამ ეტაპად
- დამუშავების სისტემებში შეკუმშული ბუნებრივი გაზი არის მსგავსი მკურნალობის ბენზინის
- დამცავი cermet საფარი იქმნება ნებისმიერი სამუშაო მექანიზმი, თუმცა, თუ მექანიზმი (ძრავა) არის კრიტიკული მდგომარეობა (აცვიათ 100%), აუცილებელია შეცვლის დაზიანებული ნაწილები
შესაძლებლობები
მკურნალობის შემდეგ, თქვენი მანქანის ქვეშ superzaschitoy XADO.
ოპერაციის ძრავა ყველაზე ექვემდებარება აცვიათ ცილინდრიანი ჯგუფის ზემო "მკვდარი" წერტილი, დეტალები დრო (კამერა მიმდევარი), bearings, რომ crankshaft და camshaft.
Revitalizant შეიცავს სამშენებლო მასალა, რომელიც კომპენსირებას აცვიათ ეს ნაწილები. შედეგად აღორძინება ზედაპირზე ხახუნის წყვილი ჩამოყალიბდა ახალი მრავალფუნქციური გრადიენტი საფარი კომპლექტი მომსახურების მახასიათებლები და სტრესი შტატები.
ძრავის ნაწილები იზრდება მოცულობა და დაბრუნდნენ იმ "ასობით" და "ათობით", რომელიც დაიკარგა, გაცვეთილი მომსახურება. ეს ეფექტი რემონტი. საფარი უნიკალური თვისებები: მნიშვნელოვანი ძალა, მაღალი კოროზიის წინააღმდეგობა, დაბალი ზედაპირზე roughness. მას შემდეგ, რაც აღორძინება ძრავის ნაწილები გარანტირებული ემსახურება 2-4-ჯერ უფრო.
შედეგად აღორძინება ძრავის მნიშვნელოვნად გაიზარდა და გახმოვანებული შეკუმშვის ცილინდრი, საწვავის ხარჯი მცირდება, გაიზარდა throttle პასუხი და reel მანქანა, ამოღებული ნავთობის ტუმბოები, turbo კომპონენტები, შახტებისა და bushings (საკისრები), ცილინდრიანი სარკის აღმოფხვრილი ელიფსის. ძრავა არის წყნარი და ვიბრაცია თავისუფალი.მეშვეობით აღორძინება მას ყოველთვის შეუძლია შენარჩუნდება იდეალურ მდგომარეობაში.
რევიტალიზანტი EX120-ი ავტომატური გადაცემათა კოლოფის. (XA 12031)
განკუთვნილია აცვიათ დაცვისა და აღდგენის სარემონტო ავტომატური ტრანსმისიების (ავტომატური).
მადლობა: 20% * დიდი კონცენტრაცია აქტიურ ნივთიერებას გააჩნია უფრო ზღვარი აღდგენას ნახმარი- out ზედაპირზე და მათი დაცვა აცვიათ და ცრემლსადენი.
მონაცემები
დამუშავების დროს, ავტომატიკა ფორმები ზედაპირზე თავისი რკინის კომპონენტების (გადაცემის, bearings, სარქველები) დამცავი cermet საფარი. შედეგად აღმოფხვრას გეომეტრია ნაწილები. Revitalizant უნივერსალური ყველა სახის ავტომატური ტრანსმისიების, მათ შორის Tiptronic®, Steptronic®, ავტომატიკა, DSG (ერთად "სველი" clutch "), და სხვები.
- იგი აღადგენს და იცავს აცვიათ rubbing ლითონის ნაწილები
- აცილებს ზედაპირულ ნაკლოვანებებს
- აუმჯობესებს საიმედოობის და სიცოცხლის ხანგრძლივობა კონტროლის მექანიზმები
- Damps ექსტრემალური დატვირთვები
- იცავს ნაწილები აცვიათ შემცირებული ზეთის დონე
დოზის
მოცულობა ნავთობის სისტემა, ლ | 5-8 | 9-12 | 13-15 |
პუნქტების შპრიცების (8 მლ), ც. | 1 | 2 | 3 |
მკურნალობის სქემას | ერთ დროს | ერთ დროს | ერთ დროს |
შეფუთვა
შპრიცი აპლიკატორი, 8 მლ., The XA 10031.
განაცხადის
რათა საჭირო რაოდენობის revitalizant შევიდა ნავთობის შესავსები კისრის (გახსნა dipstick) ავტომატური ტრანსმისია, გათბობის ტემპერატურა. აწარმოებს მანქანის როგორც ყოველთვის. რევიტალიზაციის დასრულდა მას შემდეგ, რაც 50 საათის მექანიზმი ოპერაცია (1500 კმ).
შენიშვნები
დამახასიათებელი ნიშანი აღორძინების დასაწყისში გაუმჯობესება ავტომატური ტრანსმისია (შემცირებული სურათი ხმაური, გაუმჯობესებული სიგლუვეს gear) პირველი კილომეტრის შემდეგ მკურნალობა.
Revitalizant თავსებადია ყველა ტიპის ავტომატური სითხე :. Dexron®, Mercon®, Mopar®, ვარიატორი და სხვები არ უნდა შეუერთდეს მათთან ქიმიური რეაქცია და არ შეცვალოს მათი სიბლანტის, უთანხმოება, და სხვა ფიზიკური და ქიმიური თვისებები.
დამცავი cermet საფარი იქმნება ნებისმიერი სამუშაო მექანიზმი, თუმცა, თუ ერთეული კრიტიკულ მდგომარეობაში (აცვიათ 100%), აუცილებელია შეცვლის დაზიანებული ნაწილები.
XADO® Atomex ოქტანობის ბუსტერი დიზელის ძრავისთვის. (XA 40513)
ზრდის საწვავის ენერგიის გარდაქმნის ეფექტურობას
ეს აუმჯობესებს მართვის დინამიკას
ზრდის ცეტანის რაოდენობას
დინამიური მუშაობის დროს, ან სპორტული მართვის სტილი განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია: მომენტალური რეაქცია გაზის ენერგიაზე, მაქსიმალური ბრუნვა და ძრავის ენერგიის მიწოდება.
დანამატის გამოყენება საწვავში, ენერგიის გარდაქმნის ეფექტურობა და აუმჯობესებს წვის ეფექტურობას
ქიმიური მოდიფიკატორების აქტიური კომპონენტია დანამატები, რომლებიც აუმჯობესებენ საწვავის ანთების და წვის დინამიურ პროცესებს.
სპეციალური თვისებების გამო, AtomEx Energy Drive:
უზრუნველყოფს ძრავის მყისიერ ამოქმედებას საწვავის აალების გაუმჯობესების გამო
ის ზრდის ძრავის ენერგიას უფრო ინტენსიური წვისა და გაძლიერებული ენერგიის გამოყოფის გამო
ის ამცირებს სიჩქარის აკრეფას
ეს ზრდის ძრავის სიმძლავრეს, განსაკუთრებით მატერიალურ მკვეთრ აჩქარებას
ეს გამორიცხავს "გახურებული ძრავის" ეფექტს
დიზელის საწვავის ცეტანის რაოდენობას 7-ით ზრდის.
ეს აუმჯობესებს მართვის დინამიკას
ზრდის ცეტანის რაოდენობას
დინამიური მუშაობის დროს, ან სპორტული მართვის სტილი განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია: მომენტალური რეაქცია გაზის ენერგიაზე, მაქსიმალური ბრუნვა და ძრავის ენერგიის მიწოდება.
დანამატის გამოყენება საწვავში, ენერგიის გარდაქმნის ეფექტურობა და აუმჯობესებს წვის ეფექტურობას
ქიმიური მოდიფიკატორების აქტიური კომპონენტია დანამატები, რომლებიც აუმჯობესებენ საწვავის ანთების და წვის დინამიურ პროცესებს.
სპეციალური თვისებების გამო, AtomEx Energy Drive:
უზრუნველყოფს ძრავის მყისიერ ამოქმედებას საწვავის აალების გაუმჯობესების გამო
ის ზრდის ძრავის ენერგიას უფრო ინტენსიური წვისა და გაძლიერებული ენერგიის გამოყოფის გამო
ის ამცირებს სიჩქარის აკრეფას
ეს ზრდის ძრავის სიმძლავრეს, განსაკუთრებით მატერიალურ მკვეთრ აჩქარებას
ეს გამორიცხავს "გახურებული ძრავის" ეფექტს
დიზელის საწვავის ცეტანის რაოდენობას 7-ით ზრდის.
რევიტალიზანტი EX120-ი მექანიკური გადაცემათა სისტემისთვის. (XA 10030)
რევიტალიზანტი (EX120) 120%-იანი მოქმედების სიმძლავრით აღადგენს და იცავს გაცვეთილ მეტალს მექანიკურ გადაცემათა სისტემაში. ის ახდენს ნებისმიერი სახის ნაკაწრისა და გახეხილი ადგილის ამოვსებას (სიჩქარეებში, გადაბმულობებში, გამანაწილებელ ბლოკებში და ა.შ.), აღადგენს სისტემის გეომეტრიას. EX120-ი დაზიანებულ ადგილას წარმოქმნის მეტალ-კერამიკის ფენას, რაც დეტალს იცავს მომავალი ცვეთისგან.
იგი გამოიყენება ნებისმიერი ტიპის მექანიკურ და რობიტიზებულ გადაცემათა სისტემაში, თანმიმდევრულ სიჩქარეთა კოლოფებში და დიფერენციალურ გადაცემებში . მისი მთავარი პლუსია ის, რომ ერთჯერადი დამუშავება საკმარისია 100,000 კმ!
აქტიური აგენტის 20%-ით მეტი შემცველობით, (EX120) რევიტალიზანტიუფრო მეტად ეფექტურია გაცვეთილი ადგილის აღდგენისა და ზედაპირის შემდგომი დაცვისათვის. 1 დასრულებული რევიტალიზაციის ციკლი უზრუნველყოფს დაცვას 62,000 მილზე. XADO-ს რევიტალიზაციის ტექნოლოგია დამოუკიდებლადაა მუშაობაში გამოცდილი და დამტკიცებული.
არ აქვს მნიშვნელობა რა რა კონდიციაში იმყოფება მექანიკური გადაცემათა სისტემა, მაღალი სიმხურვალე და ხახუნი განაპირობებს მეტალის ცვეთას, დაკაწვრას და დროთა განმავლობაში დეფორმაციას.
ზედაპირის დაზიანება ყველაზე მეტად ვლინდება ძლიერი ხახუნის ადგილებში, სადაც მაღალი დატვირთვის პირობებში მასიურად მიმდინარეობს მეტალის ატომების ცვეთა. აქამდე არ არსებობდა გზა ამგარდაუვალი პრობლემის თავიდან აცილებისა.
EX120-ი გადაცემათა კოლოფში ჩასხმისთანავე იწყებს დაკაწრუილი და გაცვეთილი დეტალების აღდგენას. რევიტალიზანტი აღდგენისა და შეკეთების პროცეში კატალიზატორივით მოქმედებს. ის ააქტიურებს კარბონის მეთალის ზედაპირში აბსორბაციის(შეწოვის) პროცესს, რაც განაპირობებს ზედაპირზე კარბიდული მეტალ-კერამიკის ფენის ფორმირებას. რევიტალიზანტი მოლეკულურ დონემდე აღადგენს მეტალს, ატომიდან ატომამდე. ახალი მტკიცე დამცავი ფენა ფორმირებულია კარბიდისა და მეტალის ნაწილაკების საშუალებით. გამომდინარე იქედან, რომ მას გაჩნია მაქსიმალურად თვითრეგულირებადი სისქე, მას არ ახასიათებს შედედება. დამცავი მეტალ-კერამიკის ფენა განსაკუთრებით მტკიცედ ფორმირდება ყველაზე ძლიერი ხახუნის ადგილებში . დამუშავებული მეტალი ახლა უკვე დაფარულია ალმასისებური დამცავი ფენით, რაც დეტალებს უფრო გლუვს და სიცოცხლისუნარიანს ხდის.
დოზირება დამოკიდებულია სისტემაში ზეთის მოცულობაზე.
ХАDО® ANTICARBON დგუშის რგოლების გამწმენდი საშუალება (ანტიკოქსი, კოქსის მომხსნელი) (XB 40011)
ნახშირბადისგან დგუშის რგოლების გამწმენდი
სწრაფი მოქმედების პროდუქტი, რომელიც შექმნილია იმისათვს რათა გაწმინდოს ჩაწებებული დგუშის რგოლები ნამწვისაგან და დაუბრუნოს მათ თავდაპირველი მდგომარეობა. გამოიყენება როგორც ბენზინის ასევე დიზელის ძრავებში. მთლიანად შლის და აქრობს ნახშრბადის ნარცენებს ცილინდრისა და დგუშის ჯგუფში. გამოყენების შემდეგ არ მოითხოვს ზეთის შეცვლას.
მონაცემები
ნახშირბადისგან დგუშის რგოლების გამწმენდი
სწრაფი მოქმედების პროდუქტი, რომელიც შექმნილია იმისათვს რათა გაწმინდოს ჩაწებებული დგუშის რგოლები ნამწვისაგან და დაუბრუნოს მათ თავდაპირველი მდგომარეობა. გამოიყენება როგორც ბენზინის ასევე დიზელის ძრავებში. მთლიანად შლის და აქრობს ნახშრბადის ნარცენებს ცილინდრისა და დგუშის ჯგუფში. გამოყენების შემდეგ არ მოითხოვს ზეთის შეცვლას.
ANTICARBON - დგუშის რგოლების გამწმენდი საშუალება
- აღადგენს რგოლების მობილობას
- ამცირებს ნავთობის მოხმარებას
- ასუფთავებს ცილინდრებს და დგუშებს, წვის პალატას და სარქველებს ყველა სახის დაბინძურებისგან (ნახშირბადი, ლაქი, კუპრი)
- ათანაბრებს ცილინდრების კომპრესიას
- ამცირებს ხმაურს ძრავის მუშაობისას
- ნარჩენებისგან ასუფთავებს სანთლებს
- ამცირებს მავნე გამონაბოლქვს ატმოსფეროში
დოზირება
ნაბიჯი 1: გაათბეთ ავტომობილის ძრავი.
ეტაპი 2: ამოიღეთ სანთლები.
3 ეტაპი: ჩაასხურეთ შიგთავსი 5 წამის განმავლობაში თითოეულ ცილინდრში. დაახურეთ სანთლები. გააცერეთ ამ მდგომარეობაში 10-20 წუთი. მოხსენით დანთლები და ხვრელებზე გადააფარეთ ნაჭერი რათა აირიდოთ ნამწვისგან გასვრა. სტარტერის საშუალებით რამოდენიმე წამის განმავლობაში დაატრიალეთ ძრავი.
ნაბიჯი 4: დააყენეთ სანთლები (სანთურები) ადგილზე.
ნაბიჯი 5: დაქოქეთ ძრავი და ამუშავეთ 15 წუთის განმავლობაში ნორმალურ საოპერაციო რჟიმში.
დოზირება
1 ტუბი - 1 ცილინდრი.
შენიშვნები
- მოარიდეთ შიგთავსი ლაკიზებურ ზედაპირს
- უსაფრთხოა კატალიზატორებსთვის, ჟანგბადის სენსორებისთვის და რეზინის დეტალებისთვის.
იგი შეიძლება იყოს გამოყენებული ზეთის სისტემის გამოსარეცხადაც:
- გაათბეთ ძრავი, ზეთის რეზერუარში ჩაასხით 40 მლ 3-5 ლიტრ ზეთის მოცულობაზე.
- დაქოქეთ ძრავი და ამუშავეთ 10-15 წუთი.
- შეცვალეთ ზეთი და ზეთის ფილტრი
- 1