ძებნა
ძებნის კრიტერიუმები
თქვენი ძიების კრიტერიუმების შესაბამისი პროდუქტები
Oil Additiv არის Liqui Moly- ს საკუთრებაში მოლიბდენის დისულფიდი (MoS2) ანტიფრიქციული დანამატი, რომელიც დადასტურებულია ათწლეულების განმავლობაში.
დანამატი რეკომენდირებულია წინა თაობის მანქანებში (ბენზინი და დიზელი), სისტემებში ნაწილაკების ფილტრების გარეშე. რეკომენდებულია ზეთის ყოველ შეცვლაზე.
წონა: 300 მლ.
სპეციალურად შემუშავებული ზეთის დანამატი საწვავში გოგირდის მაღალი შემცველობის მქონე ქვეყნებში ზეთის შეცვლის ინტერვალების გასაგრძელებლად. განეიტრალების შესაძლებლობების გაზრდით, ტექნიკური ხარჯები და ავტომობილის შეჩერებული დრო მნიშვნელოვნად შემცირდება. პროდუქტის დამატება ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ.
წონა: 1ლ.
ბრუნთა რიცხვი-0-420-1600 ბრ/წთ, ელემენტის სიმძლავრე-12 ვოლტი-ლითიუმი, ელემენტის ტევადობა-2 ამპერი, კომპლექტაცია-დამტენი+2 ცალი ელემენტი, მაქს. მგრეხი მომენტი-18/30 ნმ, წონა-0,72კგ. მაქს. ბურღვა/ მეტალი-10მმ, ხე-20მმ. ვაზნა-0,8-10 მმ.
იცავს შეზეთვის სისტემას მაღალეფექტური ნანოტექნოლოგიით მიღებული სრიალა აპკის საშუალებით. აუმჯობესებს ჩობალებისა და რეზინის დეტალების მდგომარეობას და იცავს მათ. ამცირებს დეპოზიტებს ზეთის ცირკულაციის სისტემაში. აუმჯობესებს ძრავის სიმძლავრეს, ზრდის მის დაცულობას და სიცოცხლის ხანგრძლივობას.
გამოყენება: გამოიყენება ბენზინისა და დიზელის ძრავებიან ავტომობილებში, ერევა 5 ლიტრამდე ძრავის ზეთს. გამოიყენება ზეთის ყოველი შეცვლისას ან საჭიროების შემთხვევაში.
გამოყენების სფეროები: მსუბუქი და მძიმე ტვირთამწეობის ავტომობილები, საზღვაო და აგრარული ტექნიკა.
წონა: 300 მლ.
აუმჯობესებს ძრავი ზეთის მდგომარეობას, ამცირებს ხახუნს, კოროზიას, აუმჯობესებს ძრავის სიმძლავრეს, ზეთის წნევას, ამცირებს გამონაბოლქვს. ამცირებს ნალექის წარმოქმნას.
გამოყენება: გამოიყენება ბენზინისა და დიზელის ძრავებიან ავტომობილებში, ერევა 5 ლიტრამდე ძრავის ზეთს. გამოიყენება ზეთის ყოველი შეცვლისას ან საჭიროების შემთხვევაში.
გამოყენების სფეროები: მსუბუქი და მძიმე ტვირთამწეობის ავტომობილები, საზღვაო და აგრარული ტექნიკა.
წონა: 300 მლ.
გამოიყენება ძრავიდან ზეთის წვეთვის (რეზინის ჩობალების გამოშრობის გამო) შესაჩერებლად. აღადგენს რეზინისა და ნეოპრენის ელასტიურობას. არ მოქმედებს ზეთის სიბლანტეზე. ერევა ნებისმიერ ზეთს. არ აზიანებს კატალიზატორს. გამოიყენება ბენზინის, დიზელის, ჰიბრიდულ, გაზის საწვავიანი მანქანებისთვის.
გამოყენება: ჩაასხით პირდაპირ ძრავში. ამუშავეთ ძრავი 5 წუთის განმავლობაში.
1 ბოთლი ჰყოფნის 6 ლიტრამდე ზეთს. ეფექტი შეინიშნება 200-300 კმ-ის გავლის შემდეგ. ეფექტის არარსებობა მიუთითებს დეტალების მექანიკურ დაზიანებაზე.
წონა: 325მლ.
გამოიყენება ძრავიდან ზეთის წვეთვის (რეზინის ჩობალების გამოშრობის გამო) შესაჩერებლად. აღადგენს რეზინისა და ნეოპრენის ელასტიურობას. არ მოქმედებს ზეთის სიბლანტეზე. ერევა ნებისმიერ ზეთს. არ აზიანებს კატალიზატორს. გამოიყენება ბენზინის, დიზელის, ჰიბრიდულ, გაზის საწვავიანი მანქანებისთვის.
გამოყენება: ჩაასხით პირდაპირ ძრავში. ამუშავეთ ძრავი 5 წუთის განმავლობაში.
1 ბოთლი ჰყოფნის 6 ლიტრამდე ზეთს. ეფექტი შეინიშნება 200-300კმ-ის გავლის შემდეგ. ეფექტის არარსებობა მიუთითებს დეტალების მექანიკურ დაზიანებაზე.
წონა: 325მლ.
ქიმიური მოქმედების, იხსნება ყველა სახის ზეთში, აქვს ორმაგი მოქმედება:
1.ზრდის კომპრესიას 30%-ით. 2. ამცირებს ცვეთას 40%-ით.
ზრდის ძრავის სიცოცხლის ხანგრძლივობას დაჟანგვის, ხახუნისა და ცვეთის შემცირების ხარჯზე. ამაღლებს კომპრესიას და სიბლანტის ინდექსს. ამცირებს დეპოზიტების წარმოქმნასა და დაგროვებას. ინახავს ზეთის სისტემას სუფთა მდგომარეობაში. ამცირებს გამონაბოლქვს.
შეიძლება გამოყენებულ იქნას ნებისმიერი ზეთისთვის, ასევ „”low SAPS”-ის შემთხვევაში.
გამოყენების წესი: დაუმატეთ ძრავის ზეთს, უმჯობესია ზეთის შეცვლიდან მალე. ეცადეთ, რომ არ გადაავსოთ. ერთი ბოთლი (500 მლ) ერევა 4-6 ლიტრ ზეთს.
წონა: 500 მლ.
გამოიყენება: ძრავის, გადაცემათა კოლოფის, ცილინდრის თავსახურის, რადიატორის, კარტერის, ძარის სხვადასხვა შეერთებისას საიმედოდ დასაწებებლად.
მახასიათებლები: ქმნის ელასტიურ ზედაპირს, ავსებს ღრმა ნაპრალებს და წარმოქმნის საიმედო ნაკერს, რომელიც მდგრადია ვიბრაციის მიმართ. საუკეთესოდ აწებებს მეტალისა და არამეტალის ზედაპირებს. გამოირჩევა მაღალი მდგრადობით ქიმიური ნივთიერებებისადმი. არ იღვენთება, არ უჩნდება ნახეთქები. ფერო - შავი.
მოხმარების წესი: ზედაპირი უნდა იყოს სუფთა, მშრალი, ზეთისა და ცხიმისაგან გაწმენდილი. ჩახვრიტეთ დამცავი მემბრანა ამოტრიალებული თავსახურით, გაუკეთეთ სპეციალური თავაკი და დაიტანეთ სასურველი სიგანის ფენა (სასურველი სისქის მისაღებად დახრილად გადაჭერით თავაკი). ნუ მოიხმართ დაწებებულ დეტალებს მინიმუმ 30 წუთის განმავლობაში.
მითითება: მოარიდეთ კანს და ტანსაცმელს.
ტექნიკური მონაცემები: ტემპერატურული მდგრადობა -50°C-დან +250 °C - მდე. მოკლე დროით +300°C. წარმოქმის ქერქს რამდენიმე წუთში. გაშრობის პირობები +23°C, ჰაერის ტენიანობა 50%, ხანგრძლივობა 1,5 მმ/დღე.
გამოყენებულ უნდა იქნას: ეტიკეტზე მითითებულ თარიღამდე.
ზემოთაღნიშნული მითითებები მხოლოდ რეკომენდაციაა, რომელიც შემუშავებულია ჩვენი გამოცდილების საფუძველზე. გამოყენებამდე გირჩევთ წინასწარ გამოცადოთ პროდუქტი, დამატებითი ინფორმაცია იხილეთ პროდუქტის ტექნიკურ ინსტრუქციაში
შეიცავს უნიკალურ დანამატის პაკეტს, რომელიც სწრაფად აშორებს ძრავის ყველა სახის დამაბინძურებლებს, ზეთის სისტემის ყველაზე მიუწვდომელ ელემენტებსაც კი. აშორებს ნახშირბადის დეპოზიტებს დგუშის გვირგვინზე. აშორებს უხსნად ნაწილაკებს და ძრავის აცვიათ პროდუქტებს.
- საგრძნობლად ამცირებს დაუწურავი ნარჩენებს და ახანგრძლივებს ახალი ზეთის სიცოცხლეს
- საავტომობილო დანამატების პაკეტის წყალობით, ის უსაფრთხოდ ასუფთავებს ძრავას და ქმნის დამცავ ფენას, რომელიც ამცირებს ხახუნს
- მთლიანად გამოდის სისტემიდან ძველ ზეთთან ერთად
იგი გამოიყენება როგორც ბენზინის, ასევე დიზელის ძრავებში. ვარგისია მექანიკური ტრანსმისიების გასარეცხად.
მისი გამოყენება შესაძლებელია ძრავში ქამრით ამოძრავებული გაზის განაწილების მექანიზმით, რომელიც მუშაობს ზეთში.
გამოყენების წესი: გაცხელებულ ზეთს გამოცვალამდე დაამატეთ 500 მლ დანამატი 5 ლიტრ ძრავის ზეთზე. ჩართეთ ძრავა და გააჩერეთ (!) ზუსტად 10 წუთის განმავლობაში უმოქმედო სიჩქარით (ახალი ზეთით ავსებამდე არ იმოძრაოთ!). გადაწურეთ ზეთი, შეცვალეთ ზეთის ფილტრი. ჩაასხით ახალი მაღალი ხარისხის ზეთი
წონ: 500 მლ.
ძლიერეფექტური ძრავის ზეთის გაჟონვის შემაჩერებელი საშუალება. აფერხებს ძრავის ზეთის გაჟონვას გამომშრალი, დაზიენებული ელასტიურობა დაკარგული, ჩობალიდან "სალნიკიდან". კარგად ერევა ძრავის ზეთს და არ აზიანებს ძრავის დეტალებს.
გამოყენების წესი:
1. საუკეთესო შედეგის მისაღწევად გამოიყენეთ ძრავის ზეთის და ფილტრის შეცვლის შემდეგ.
2. დაქოქეთ ძრავი და დაელოდეთ გათბეს მუშა ტემპერატურამდე.
3. გამორთეთ ძრავი.
4. დაამატეთ ერთი კონტეინერი M1616 ძრავის ზეთს.
5. დაქოქეთ ავტომიბილი და იმოძრავეთ 15 წუთის განმავლობაში. ზეთის გაჟონვა უნდა შეწყდეს 48 საათის განმავლობაში ან 160 კილომეტრის გავლის შემდეგ.
ყურადღებით: მოარიდეთ ბავშვებს და ცხოველებს.
წონა: 354 გ.
უსაფრთხოა გამოსაყენებლად ძრავებში, რომლებიც იყენებენ ჩვეულებრივ ან სინთეტიკურ ძრავის ზეთს
აშორებს დაგროვილ რეზინას, ლაქს და შლამს ძრავის შიდა ნაწილებიდან
ათავისუფლებს წებოვან სარქველებს და დგუშის რგოლებს
საშუალებას აძლევს ზეთს თავისუფლად ცირკულირდეს ძრავის ყველა ნაწილში
ხადოს 1 საფეხურიანი აღმდგენი გელი ეს არის ძრავის ერთ საფეხურიანი დამუშავება, რომელიც არადგენს მეტალს და იცავს დაზიანებულ დეტალს მომავალი ცვეთისგან. ერთი 27 მილიგრამიანი ტუბი შეიცავს საკმარის აქტიურ ინგრედიენტს რათა უზრუნველყოს ავტომობილის ძრავის 100%-იანი (RF100)
რევიტალიზაციის ციკლი. განსხვავება ამ პროდუქტსა და1 საფეხურიან ატომური მეტალის კონდიციონერს შორის არის ის, რომ იი შეიცავს მხოლოდ აქტიურ ინგრედიენტს-რევიტალიზანტს, გელის სახით. რევიტალიზანტი დამოუკიდებლადაა გამოცდილი და დამტკიცებული, რომ ზრდის კომპრესიოას, ამცირებს საწვავის მოხმარებას, ზრდის სიმძლავრეს, და მინიმუმამდე დაყავს ტოქსიკური ემისია.
არ აქვს მნიშვნელობა რა კონდიციაში იმყოფება მანქანა, მარალი სიმხურვალე და ხახუნი დროტა განმავლობაში განაპირობებს ძრავის ცვეთას, დეფორმაციას, წარმოქმნის ნაკაწრებს. ერთ საფეხურიანი აღმდგენი გელის დამატებით ძრავის ზეთში იწყება გაცვეთილი და დაზიანებული დეტალების აღდგენა, წარმოიქმნება თვითრეგულირებადი მეტალ-კერამიკის დამცავი ფენა რაც იცავს ძრავს მომავალი ცვეთისგან. სხვა სახის საშალებებისგან განსხვავებით, რომელიც ყოველი ზეთის შეცვლისას უნდა იქნეს დამატებული ძრავში, ხადოს ერთ საფეხურიანი აღმდგენი გელი საკმარისია 100,000 km.
ხადოს აღნიშნული ინოვაციური ტექნოლოგია შედეგია 20 წლიანი კვლევა-ძიებისა. ძრავის ზეთში მოხვედრისას რევიტალიზანტი იწყებს დეტალკების აღდგენას მოლეკულურ დონემდე, ამცირებს ცვეთას, აღადგენს ძრავის გეომეტრიას, და წარმოქმნის მეტალ-კერამიკის დამცავ ფენას, რომელიც ძრავს მომავალი ცვეთისგან იცავს. რევტალიზანტი განსაკუთრებით აქტიურდება მაღალი სიმხურვალისა და ხახუნის ადგილებშ, გამომდინარე აქედან იგი მეტალს იცავს სწორედ იმ ადგილებში სადაც ყველაზე მეტ დატვირთვას იღებს ლითონი. შედეგად რევიტალიზანტი არანაირ გავლენას არ ახდენს დეტალებზე რომელიც ცვეთას არ განიცდის. წარმოქმნილი დამცავი ფენა არ იფხიკება, არ იცვითება და არ ცვლის ზეთის სიბლანტეს. ეს შესაძლებელს ხდის მის გამოყენებას ყველაზე მგრძნობიარე სატრანსპორტო საშუალებებშიც კი. გელი შეთავსებადია ყველა ტიპის ძრავის ზეთთან, როგორც სინთეზურთან ასევე მინერალურთან. ხადოს რევიტალიზაციის ტექნოლოგია დამოუკიდებლადაა მუშაობაში გამოცდილი და დამტკიცებული.
განკუთვნილია აცვიათ დაცვისა და აღდგენის სარემონტო ბენზინის და ბუნებრივი გაზის ძრავები, მათ შორის, ტურბო და იძულებითი.
მადლობა: 20% * დიდი კონცენტრაცია აქტიურ ნივთიერებას გააჩნია უფრო ზღვარი აღდგენას ნახმარი- out ზედაპირზე და მათი დაცვა აცვიათ და ცრემლსადენი.
მონაცემები
იგი აყალიბებს ზედაპირზე ხახუნის წყვილი cermet საფარი (ძრავის ნაწილები მათი აღდგენა ორიგინალური გეომეტრია). შედეგად განახლებული ერთეული აღემატება შესრულების ახალი და გარანტირებული ემსახურება 2-4-ჯერ უფრო.
უპირატესობები
- აღადგენს და იცავს ხახუნის ნაწილები აცვიათ დგუშის ჯგუფი, crank და გაზის გამანაწილებელი მექანიზმი,
- მნიშვნელოვნად ამცირებს საწვავის ხარჯი (30% უსაქმურ)
- იზრდება რეიტინგულები ზეთის წნევის სისტემა
- Aligns და ზრდის შეკუმშვის ცილინდრი
- ზრდის ძრავის სიმძლავრე, აუმჯობესებს აჩქარება შესაძლებლობების
- იგი ამცირებს ხმაურის და ვიბრაციის მიერ 10-ჯერ
- იზრდება ცხოვრების span კვანძების 2-3
- ის იცავს ძრავს უარყოფითი ეფექტი "ცივი დაწყება"
- ეს აუმჯობესებს ძრავის ოპერაცია 50-100 კმ
- ეს საშუალებას აძლევს ძრავის მუშაობას საგანგებო ნავთობის გაჟონვის მდე 300 კმ
დოზის
პუნქტების შპრიცები ახალი ძრავები
მოცულობა ნავთობის სისტემა, ლ. | 3-10 | 11-20 | 21-30 |
პუნქტების შპრიცების (8 მლ), ც. | 3 | 6 | 9 |
მკურნალობის სქემას | 1 + 1 + 1 | 2 + 2 + 2 | 3 + 3 + 3 |
პუნქტების შპრიცები ახალი ძრავები | 2 | 4 | 6 |
შეფუთვა
შპრიცი აპლიკატორი, 8 მილიონი, სტატია XA 10035
იმისათვის განაცხადი:
ძრავის დამუშავების ხორციელდება სამ ეტაპად
- ეტაპი 1: შინაარსი შპრიცი დაამატოთ ზეთი შესავსები კისრის ძრავა დაათბეს ტემპერატურა. დაწყება ძრავა და ასეც უსაქმურ 5-10 წუთი
- ეტაპი 2: ხორციელდება იმავე წესით 100-250 კილომეტრის
- 3 ეტაპი: დაიცავით იგივე პროცედურა 100-250 კმ პერსპექტივაში
მკურნალობის დასრულდა არანაკლებ 1500 კმ გარბენი.
შენიშვნები
- ნავთობის რეკომენდებული არ არის, რომ შეიცვალოს ბოლომდე
- მკურნალობა შეიძლება გაკეთდეს ფუჭად (4 საათი - ეკვივალენტს 200 კმ)
- New ძრავი გარბენი 20 000 კმ ერთი ნაბიჯი პროცესი
- ძრავებიდან კაპიტალური რემონტი რეკომენდირებულია დამუშავდება ჩვეულ სამ ეტაპად
- დამუშავების სისტემებში შეკუმშული ბუნებრივი გაზი არის მსგავსი მკურნალობის ბენზინის
- დამცავი cermet საფარი იქმნება ნებისმიერი სამუშაო მექანიზმი, თუმცა, თუ მექანიზმი (ძრავა) არის კრიტიკული მდგომარეობა (აცვიათ 100%), აუცილებელია შეცვლის დაზიანებული ნაწილები
შესაძლებლობები
მკურნალობის შემდეგ, თქვენი მანქანის ქვეშ superzaschitoy XADO.
ოპერაციის ძრავა ყველაზე ექვემდებარება აცვიათ ცილინდრიანი ჯგუფის ზემო "მკვდარი" წერტილი, დეტალები დრო (კამერა მიმდევარი), bearings, რომ crankshaft და camshaft.
Revitalizant შეიცავს სამშენებლო მასალა, რომელიც კომპენსირებას აცვიათ ეს ნაწილები. შედეგად აღორძინება ზედაპირზე ხახუნის წყვილი ჩამოყალიბდა ახალი მრავალფუნქციური გრადიენტი საფარი კომპლექტი მომსახურების მახასიათებლები და სტრესი შტატები.
ძრავის ნაწილები იზრდება მოცულობა და დაბრუნდნენ იმ "ასობით" და "ათობით", რომელიც დაიკარგა, გაცვეთილი მომსახურება. ეს ეფექტი რემონტი. საფარი უნიკალური თვისებები: მნიშვნელოვანი ძალა, მაღალი კოროზიის წინააღმდეგობა, დაბალი ზედაპირზე roughness. მას შემდეგ, რაც აღორძინება ძრავის ნაწილები გარანტირებული ემსახურება 2-4-ჯერ უფრო.
შედეგად აღორძინება ძრავის მნიშვნელოვნად გაიზარდა და გახმოვანებული შეკუმშვის ცილინდრი, საწვავის ხარჯი მცირდება, გაიზარდა throttle პასუხი და reel მანქანა, ამოღებული ნავთობის ტუმბოები, turbo კომპონენტები, შახტებისა და bushings (საკისრები), ცილინდრიანი სარკის აღმოფხვრილი ელიფსის. ძრავა არის წყნარი და ვიბრაცია თავისუფალი.მეშვეობით აღორძინება მას ყოველთვის შეუძლია შენარჩუნდება იდეალურ მდგომარეობაში.
CERA TEC არის თანამედროვე კერამიკული დამცავი ყველა ტიპის ზეთებისათვის. ამცირებს ხახუნსა და ცვეთას კერამიკული კომპონენტების ხარჯზე, რომლებიც მდგრადია მაღალი ქიმიური და თერმული დატვირთვის მიმართ. ხელს უშლის ძრავის დეტალების ერთმანეთ შორის ურთიერთქმედებას, რითაც ახანგრძლივებს ძრავის საექსპლუატაციო ვადას. ამცირებს წვას ბენზინისა და დიზელის ძრავებში. მოქმედების ვადა 50.000 კმ.
- ამცირებს ხახუნს
- იდეალურია მურის ნაწილაკების ფილტრებისათვის
- შერევადია ყველა ტიპის ძრავის ზეთებთან
- უზრუნველყოფს ძრავის იდეალურ მუშაობას
- მაღალი თერმული სტაბილურობა
- ინარჩუნებს ყველა თვისებას დაბალ და მაღალ ტემპერატურებზე
- შეთავსებადია კატალიზატორებთან
- სტაბილურია უკიდურესად მაღალი წნევის დროს
- შეთავსებადია ფილტრებთან
- წმინდავს სისტემაში წარმოქმნილ დანალექისგან
- ახანგრძლივებს ძრავის საექსპლუატაციო ვადას
- ქიმიურად ინერტულია
- ამცირებს წვას
ძრავების, კომპრესორების, ტუმბოსა და მექნიკური ტრანსმისიის ზეთების დანამატი. გამოიყენება მსუბუქი და სატვირთო ავტომობილების ძრავებში. შერევადია ყველა ტიპის ზეთებთან.
ქიმიური ნივთიერებების სპეციალური ნაზავი, რომელიც შექმნილია ძრავის ზეთის გაჟონვისა და წვეთების შესაჩერებლად, რაც შეიძლება გამოწვეული იყოს ძრავის ნეოპრენის, რეზინის ბეჭდების და ო-რგოლების გამოშრობისა და შეკუმშვის შედეგად.
ხელს უშლის და აჩერებს ძრავის ზეთის გაჟონვას დემონტაჟის გარეშე.
აღადგენს რეზინის და ნეოპრენის ზეთის საბეჭდი რგოლებისა და ო-რგოლების ელასტიურობას.
ზეთობს და ინარჩუნებს ძრავის ლუქებს კარგ მდგომარეობაში.
არ იმოქმედებს ძრავის ზეთის სიბლანტეზე ან მუშაობაზე.
თავსებადია ყველა მინერალურ და სინთეზურ ძრავის ზეთებთან და შესაფერისია რეგულარული და დაბალი SAPS გამოყენებისთვის. რეკომენდებულია მანქანების ყველა ბენზინის, LPG და დიზელის ძრავებისთვის და სტაციონარული აღჭურვილობისთვის.
ჩართეთ ძრავა ცირკულაციისთვის. მართეთ მანქანა ნორმალურად. მიეცით 200 მილი/300 კმ-მდე, რათა ძრავის გაჩერების გაჟონვა იყოს სრულად ეფექტური.
წონა: 325მლ.
ძრავის ზეთის სისტემის გამწმენდი, ასევე ნახშირბადისგან ასუფთავებს დგუშის რგოლებს:
- ასუფთავებს ძრავის ზეთის სისტემას
- ნახშირბადისაგან წმენდს დგუშის რგოლებს და უბრუნებს მათ თავდაპირველ მდგომარეობას
- უნივერსალურია ყველა სახის ძრავებისთვის, მათ შორის ტურბო გამაძლიერებლით
- რევიტალიზანტის შემცველობით უზრუნველყოფს ძრავის სარეზერვო დაცვას
მონაცემები
ძრავის ზეთის სისტემის გამწმენდი, ასევე ნახშირბადისგან ასუფთავებს დგუშის რგოლებს:
- ასუფთავებს ძრავის ზეთის სისტემას
- ნახშირბადისაგან წმენდს დგუშის რგოლებს და უბრუნებს მათ თავდაპირველ მდგომარეობას
- უნივერსალურია ყველა სახის ძრავებისთვის, მათ შორის ტურბო გამაძლიერებლით
- რევიტალიზანტის შემცველობით უზრუნველყოფს ძრავის სარეზერვო დაცვას
ზეთის შეცვლამდე აუცილებელია ძრავუის წინასწარი გასუტავება რათა თავიდან იქნეს აცილებული ახალი ზეთის დაბინძურება და მისი თვისებების დაკარგვა.
დაბალი ხარისხის ზეთის გამოყენება, ძრავის მუშაობა მძიმე პირობებში (ყოველდღიურად მოგზაურობა დისტანციებზე, ავტომობილის მართვა, ქალაქის რეჟიმში, უწყვეტი მუშაობა საცობების პირობებშ, ძრავის გადახურება) იწვევს როგორც მთლიანი სისტემის დაბინძურებას ასევე დგუშის რგოლების ამოვსებას ნახშირბადით და მათი მობილურობის დარღვევას. ეს ყველაფერი კი იწვევს ზეთის წვას, ბოლვას და სიმძლავრის დაცემას.
ცვეთის შედეგად წარმოქმნილი ნაწილაკები საბოლოოდ გამოირეცხება ხოლო რევიტალიზანტი მთლიანად აღადგენს დაზიანებულ ზედაპირს
განსაკუთრებული თვისებები
- უსაფრთხოდ და საფუძვლიანად ასუფთავებს ძრავის ზეთის სისტემას ყველა სახის დაბინძურებასგან, უზრუნველყოფს მისი ტექნიკურ სიწმინდეს
- ათავისუფლებს კოქსისა და კუპრისგან, ასუფთავებს დგუშის რგოლებს
- აღადგენს რგოლების მობილურობას
- ასუფთავებს სავენტილაციო სისტემა
- აცილებს ჩაწებებულ ნამწვს
- გამოიყენება ბენზინის, გაზის (LPG) და დიზელის ძრავებში, ასევე ტურბო გამაძლიერებლიან ძრავებში
რევიტალიზანტის საშუალებით
- ზეთის სისტემის წმენდისას წარმოიქმნება დამცავი მეტალ-კერამიკის ფენა
- უზრუნველყოფს ცვეთის საწინააღმდეგო დაცვის სისტემას, ამცირებს ძრავის მოქმედებისას რამიე ცვეთადი დაზიანების ხარისხს
გამოყენება
გაათბეთ ძრავი და ჩაასხით შიგთავსი ზეთის რეზერვუარში.
პირველად გამოყენების შემთხვევაში გაიარეთ 150-200 კილომეტრი და გამოცვალეთ ზეთი. რეგულარული გამოყენებისას კი საკმარისია 10-15 წუთი მუშაობა ან 20 კილომეტრის გავლა.
შენიშვნა
შემადგენლობა თავსებადია ყველა სახის ზეთისთვის, უსაფრთხოა ტურბო გამაძლიერებლიანი ძრავებისთვის.
ძლიერეფექტური ძრავის ზეთის გაჟონვის შემაფერხებელი საშუალება. ამცირებს ძრავის ზეთის დანაკარგს, აფერხებს ძრავის ზეთის გაჟონვას, ამუჯობესებს ძრავის გიდროკომპენსატორების ფუნქციონირებას. კარგად ერევა ძრავის ზეთს, არ აზიანებს ძრავს და მის კომპონენტებს.
გამოყენების წესი:
1. საუკეთესო შედეგის მისაღწევად გამოიყენეთ ძრავის ზეთის და ფილტრის შეცვლის შემდეგ.
2. დაქოქეთ ძრავი და დაელოდეთ გათბეს მუშა ტემპერატურამდე.
3. გამორთეთ ძრავი.
4. დაამატეთ ერთი კონტეინერი M2112 ძრავის ზეთს.
5. დაქოქეთ ავტომიბილი და იმოძრავეთ 15 წუთის განმავლობაში. ზეთის გაჟონვა უნდა შეწყდეს 1600 კილომეტრის გავლის შემდეგ.
ყურადღებით: მოარიდეთ ბავშვებს და ცხოველებს.
წონა: 354 გ.
მაღალკონცენტრირებული სარეცხი საშუალება ძრავისა და შესაზეთი სისტემის შიგნიდან გამოსარეცხად ზეთის შეცვლის პროცესში.
ხსნის და სუსპენზიის სახით გამოაქვს ჭუჭყი და ნადები კარტერიდან და ძრავის ზედა ნაწილიდან. ხელს უშლის ჭუჭყის შეწებებას და გაჭედვას. იცავს ძრავს შემდგომი გაჭუჭყიანებისგან. ლითონის ზედაპირებზე წარმოქმნის ხახუნის შესამცირებელ და ცვეტის შემაჩერებელ აპკს. ერევა ყველა სახის ზეთს. არ აზიანებს კატალიზატორს.
გამოყენების წესი: გამოიყენება ბენზინის, დიზელისა და LPG ძრავებისთვის, ასევე მხოლოდ (!) მექანიკური კოლოფებისთვის, დიფერენციალისა და რედუქტორისთვის.
1 ბოთლი (325 მლ) დაუმატეთ 3-6 ლიტრ ზეთს ზეთის შეცვლამდე (!). ამუშავეთ ძრავი 15 წთ, ან გაიარეთ 15 კმ სხვადასხვა სიჩქარით. შეცვალეთ ზეთი და ფილტრი.
მექანიკური კოლოფისა და დიფერენციალისთვის: დაუმატეთ ზეთის 5% მოცულობით. მართეთ ავტომობილი 1-8 საათი. შემდეგ გამოდევნეთ ძველი ზეთი და შეავსეთ ახლით.
წონა: 325 მლ.
მაღალეფექტური საშუალება, ხსნის ნალექს და ჭუჭყს შეზეთვის მთელი სისტემიდან. აშორებს წვის პროცესში წარმოქმნილ აგრესიულ ნადებს. იცავს დეტალებს ცვეთისა და კოროზიისგან. განაპირობებს ოპტიმალურ კომპრესიას. ამცირებს საწვავისა და ზეთის მოხმარებას. ზრდის კატალიზატორის კონვერტორის სიცოცხლის ხანგრძლივობას. ამცირებს გამონაბოლქვს.
გამოყენება: ერევა 5 ლიტრ ძრავის ზეთს. განკუთვნილია ბენზინისა და დიზელის ძრავებისთვის. მოქმედების პერიოდი_15-20 წუთი. სასურველია გამოყენება ზეთის ყოველი შეცვლის წინ.
გამოყენების სფეროები: მსუბუქი და მძიმე ტვირთამწეობის ავტომობილები, მოტოციკლები, საზღვაო და აგრარული ტექნიკა.
წომა: 300 მლ.
შეიცავს კერამიკულ დანამატებს, რომლებიც ხანგრძლივი დროის განმავლობაში იცავს შესაზეთ სისტემას, ამცირებს ხახუნსა და ცვეთას, ამცირებს საწვავის მოხმარებას, გამონაბოლქვს და ძრავის ხმაურს.
იცავს ძრავს ექსტრემალურ სიტუაციაშიც კი.
გამოყენება: გამოიყენება ბენზინისა და დიზელის ძრავებიან ავტომობილებში, ერევა 5 ლიტრამდე ძრავის ზეთს. გამოიყენება ზეთის ყოველი შეცვლისას ან საჭიროების შემთხვევაში.
გამოყენების სფეროები: მსუბუქი და მძიმე ტვირთამწეობის ავტომობილები, საზღვაო და აგრარული ტექნიკა.
წონა: 300 მლ.
ცხიმისა და ჭუჭყის ღრმა გამწმენდი.
გამოყენება:
ხელს უშლის ცხიმის დაგროვებას ძრავის შიგნით.
პროდუქტის დატანა მარტივია ძრავის სათავსოსა და შეღებილ ზედაპირებზე.
დამატებითი ინფორმაცია:
სპეციალურად შექმნილია ზეთისა და ცხიმის ადვილად დასაშლელად.
5 ლ.
- სრულად თავსებადია თანამედროვე სინთეტიკურ და მინერალურ საავტომობილო ზეთებთან ბენზინისა და დიზელის ძრავებისთვის.
- დანამატების ტექნოლოგია, რომელიც ზრდის ძრავის ზეთის სიბლანტის მაჩვენებელს, სრულად შეესაბამება თანამედროვე უნივერსალური ძრავის ზეთების მოთხოვნებს.
- ასტაბილურებს ძრავის ზეთის სიბლანტეს მუშაობის პირობებიდან გამომდინარე, რაც განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია დგუშისა და ცილინდრს შორის ათვლის დატვირთვის ხშირი ცვლილებებით.
- ძრავის ზეთის სიბლანტის ხარისხის შენარჩუნებისას დანამატი უზრუნველყოფს უკეთეს საპოხი თვისებებს, რითაც ამცირებს ცვეთას და აუმჯობესებს CPG-ის დალუქვას
სიბლანტის სტაბილიზატორი Visco-Stabil აღადგენს ზეთის სიბლანტის მახასიათებლებს, რაც იწვევს მისი ნარჩენების და მოხმარების შემცირებას. ინსტრუმენტი არის ხელმისაწვდომი გადაწყვეტა და სისტემის ძირითადი რემონტის ალტერნატივა.
ნაზად ხსნის დეპოზიტებს და მინარევებს ზეთის მიმღების, არხებისა და ზეთოვანი სისტემის არხების გადაკეტვის გარეშე.
- მნიშვნელოვნად ამცირებს არა დრენაჟის ნარჩენებს და ახანგრძლივებს ახალი ზეთის სიცოცხლეს
- დამცავი საავტომობილო დანამატების პაკეტის წყალობით, იგი უსაფრთხოდ ასუფთავებს ძრავას და ქმნის დამცავ ფენას, რომელიც ამცირებს ხახუნს
- შეიცავს სისტემის რეზინის ნაწილების მოვლის კომპლექსს
- მთლიანად გამოდის სისტემა ძველ ზეთთან ერთად
- შესაფერისია როგორც ბენზინის, ასევე დიზელის ძრავებისთვის
პროდუქტი საშუალებას გაძლევთ შეინარჩუნოთ ძრავის სისუფთავე რეგულარული გამოყენებით, გაზრდის მის საიმედოობას და მუშაობის ხანგრძლივობას. ხელმისაწვდომი ფასი საშუალებას გაძლევთ დაზოგოთ თანხა ფლეშის რეგულარული გამოყენების შემთხვევაში.
გამოყენების წესი:
1. გახურებულ ზეთს გამოცვალამდე დაამატეთ 300 მლ დანამატი 5 ლიტრ ძრავის ზეთზე.
2. ჩართეთ ძრავა და გააჩერეთ უმოქმედოდ 5-10 წუთის განმავლობაში (ახალი ზეთით ავსებამდე არ იმოძრაოთ მანქანით!).
3. გადაწურეთ ზეთი, შეცვალეთ ზეთის ფილტრი. 4. შეავსეთ ახალი მაღალი ხარისხის ზეთი.
წონა: 300მლ.
იგი აყალიბებს ზედაპირზე ხახუნის წყვილი cermet საფარი (ძრავის ნაწილები მათი აღდგენა ორიგინალური გეომეტრია). შედეგად განახლებული ერთეული აღემატება შესრულების ახალი და გარანტირებული ემსახურება 2-4-ჯერ უფრო.
უპირატესობები
- აღადგენს და იცავს ხახუნის ნაწილები აცვიათ დგუშის ჯგუფი, crank და გაზის გამანაწილებელი მექანიზმი,
- მნიშვნელოვნად ამცირებს საწვავის ხარჯი (30% უსაქმურ)
- იზრდება რეიტინგულები ზეთის წნევის სისტემა
- Aligns და ზრდის შეკუმშვის ცილინდრი
- ზრდის ძრავის სიმძლავრე, აუმჯობესებს აჩქარება შესაძლებლობების
- იგი ამცირებს ხმაურის და ვიბრაციის მიერ 10-ჯერ
- იზრდება ცხოვრების span კვანძების 2-3
- ის იცავს ძრავს უარყოფითი ეფექტი "ცივი დაწყება"
- ეს აუმჯობესებს ძრავის ოპერაცია 50-100 კმ
- ეს საშუალებას აძლევს ძრავის მუშაობას საგანგებო ნავთობის გაჟონვის მდე 300 კმ
დოზის
პუნქტების შპრიცები ახალი ძრავები
მოცულობა ნავთობის სისტემა, ლ. | 3-10 | 11-20 | 21-30 |
პუნქტების შპრიცების (8 მლ), ც. | 3 | 6 | 9 |
მკურნალობის სქემას | 1 + 1 + 1 | 2 + 2 + 2 | 3 + 3 + 3 |
პუნქტების შპრიცები ახალი ძრავები | 2 | 4 | 6 |
შეფუთვა
შპრიცი აპლიკატორი, 8 მილიონი, სტატია XA 10035
იმისათვის განაცხადი:
ძრავის დამუშავების ხორციელდება სამ ეტაპად
- ეტაპი 1: შინაარსი შპრიცი დაამატოთ ზეთი შესავსები კისრის ძრავა დაათბეს ტემპერატურა. დაწყება ძრავა და ასეც უსაქმურ 5-10 წუთი
- ეტაპი 2: ხორციელდება იმავე წესით 100-250 კილომეტრის
- 3 ეტაპი: დაიცავით იგივე პროცედურა 100-250 კმ პერსპექტივაში
მკურნალობის დასრულდა არანაკლებ 1500 კმ გარბენი.
შენიშვნები
- ნავთობის რეკომენდებული არ არის, რომ შეიცვალოს ბოლომდე
- მკურნალობა შეიძლება გაკეთდეს ფუჭად (4 საათი - ეკვივალენტს 200 კმ)
- New ძრავი გარბენი 20 000 კმ ერთი ნაბიჯი პროცესი
- ძრავებიდან კაპიტალური რემონტი რეკომენდირებულია დამუშავდება ჩვეულ სამ ეტაპად
- დამუშავების სისტემებში შეკუმშული ბუნებრივი გაზი არის მსგავსი მკურნალობის ბენზინის
- დამცავი cermet საფარი იქმნება ნებისმიერი სამუშაო მექანიზმი, თუმცა, თუ მექანიზმი (ძრავა) არის კრიტიკული მდგომარეობა (აცვიათ 100%), აუცილებელია შეცვლის დაზიანებული ნაწილები
შესაძლებლობები
მკურნალობის შემდეგ, თქვენი მანქანის ქვეშ superzaschitoy XADO.
ოპერაციის ძრავა ყველაზე ექვემდებარება აცვიათ ცილინდრიანი ჯგუფის ზემო "მკვდარი" წერტილი, დეტალები დრო (კამერა მიმდევარი), bearings, რომ crankshaft და camshaft.
Revitalizant შეიცავს სამშენებლო მასალა, რომელიც კომპენსირებას აცვიათ ეს ნაწილები. შედეგად აღორძინება ზედაპირზე ხახუნის წყვილი ჩამოყალიბდა ახალი მრავალფუნქციური გრადიენტი საფარი კომპლექტი მომსახურების მახასიათებლები და სტრესი შტატები.
ძრავის ნაწილები იზრდება მოცულობა და დაბრუნდნენ იმ "ასობით" და "ათობით", რომელიც დაიკარგა, გაცვეთილი მომსახურება. ეს ეფექტი რემონტი. საფარი უნიკალური თვისებები: მნიშვნელოვანი ძალა, მაღალი კოროზიის წინააღმდეგობა, დაბალი ზედაპირზე roughness. მას შემდეგ, რაც აღორძინება ძრავის ნაწილები გარანტირებული ემსახურება 2-4-ჯერ უფრო.
შედეგად აღორძინება ძრავის მნიშვნელოვნად გაიზარდა და გახმოვანებული შეკუმშვის ცილინდრი, საწვავის ხარჯი მცირდება, გაიზარდა throttle პასუხი და reel მანქანა, ამოღებული ნავთობის ტუმბოები, turbo კომპონენტები, შახტებისა და bushings (საკისრები), ცილინდრიანი სარკის აღმოფხვრილი ელიფსის. ძრავა არის წყნარი და ვიბრაცია თავისუფალი.მეშვეობით აღორძინება მას ყოველთვის შეუძლია შენარჩუნდება იდეალურ მდგომარეობაში.
ეს აუმჯობესებს მართვის დინამიკას
ზრდის ცეტანის რაოდენობას
დინამიური მუშაობის დროს, ან სპორტული მართვის სტილი განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია: მომენტალური რეაქცია გაზის ენერგიაზე, მაქსიმალური ბრუნვა და ძრავის ენერგიის მიწოდება.
დანამატის გამოყენება საწვავში, ენერგიის გარდაქმნის ეფექტურობა და აუმჯობესებს წვის ეფექტურობას
ქიმიური მოდიფიკატორების აქტიური კომპონენტია დანამატები, რომლებიც აუმჯობესებენ საწვავის ანთების და წვის დინამიურ პროცესებს.
სპეციალური თვისებების გამო, AtomEx Energy Drive:
უზრუნველყოფს ძრავის მყისიერ ამოქმედებას საწვავის აალების გაუმჯობესების გამო
ის ზრდის ძრავის ენერგიას უფრო ინტენსიური წვისა და გაძლიერებული ენერგიის გამოყოფის გამო
ის ამცირებს სიჩქარის აკრეფას
ეს ზრდის ძრავის სიმძლავრეს, განსაკუთრებით მატერიალურ მკვეთრ აჩქარებას
ეს გამორიცხავს "გახურებული ძრავის" ეფექტს
დიზელის საწვავის ცეტანის რაოდენობას 7-ით ზრდის.
- 1